Avsaknad av bröst bekostat av landstinget
TatueradDonna skrev 2015-12-03 08:02:06 följande:
Jag hoppas att denna tråden är troll rakt igenom för jag finner ingen annan logisk förklaring till att det finns så idiotiska människor som dig TS.Jag blir ALDRIG arg här på FL men detta är det värsta jag någonsin läst.
Du menar alltså på fullt allvar att du sen du var 11 år inte kunnat spara ihop 38.000 så du kunnat förstora dina bröst?
Sen menar du på fullt allvar att du jämför dina små obefintliga tuttar (som ingen bryr sig om ändå) med en cancersjuk kvinna? På riktigt?
Jag har förstorat mina bröst och betalat det SJÄLV.. Jag lovar att jag skulle aldrig gnälla om att cancerpatienter får det bekostat osv.
Vilken skämt tråd! Hoppas du skäms och även ni som "förstår" TS att hon är arg och upprörd. Hur kan ni förstå det?
//
Jag var arg och ironisk när jag skrev mitt inlägg för jag behövde skriva av mig. Jag har aldrig någonsin skrivit att cancerpatienter inte ska få vård, det här handlar inte om de som är sjuka utan de som redan är friskförklarade och får operationer bekostade av landsting. Något annat har jag aldrig skrivit. Men visst om man nu ser det ifrån det synhållet att de som har haft cancer förståss inte har kunnat jobba och spara ihop pengar under sina sjukdomsperioder så känns det faktiskt RÄTTVIST och självklart att de ska få sina operationer bekostade. Men jag tycker fortfarande inte att det ska utesluta att sådana som aldrig utvecklat bröst ska få operationer heller. Det ena behöver inte utesluta det andra!