Det är en svår fråga om en bröstförstoring i fall som ditt ska ingå i den fria sjukvården. Kroppsligt är du inte sjuk, men jag tvivlar inte på att du mår dåligt mentalt av avsaknaden av bröst. Kommer en bröstförstoring lösa dina problem. Det vet man inte, inte du heller egentligen. Det enda som är säkert är att du inom x antal år behöver en ny operation. I dag håller inte implantatet för evigt. I slutänden kommer vården av dej landa på många hundra tusen. Är det rätt att ta av skattepengar till det samtidigt som patienter som har dödliga sjukdomar inte får medicin som skulle kunna räddat dom.
Var ska man dra gränsen för den fria sjukvården. Jag är tveksam till om jag tycker du tillhör kategorin som bör få en operation på statens bekostnad. I stället för att bli fixerad vid orättvisorna av andra som får, så kanske du ska lägga ditt krut på att jobba i hop pengar till en operation själv. Frågan är, om du nu lidit av dina icke existerande bröst i så många år, varför du inte gjort det redan.