Inlägg från: TatueradDonna |Visa alla inlägg
  • TatueradDonna

Avsaknad av bröst bekostat av landstinget

Jag hoppas att denna tråden är troll rakt igenom för jag finner ingen annan logisk förklaring till att det finns så idiotiska människor som dig TS.
    Jag blir ALDRIG arg här på FL men detta är det värsta jag någonsin läst.

Du menar alltså på fullt allvar att du sen du var 11 år inte kunnat spara ihop 38.000 så du kunnat förstora dina bröst? 
    Sen menar du på fullt allvar att du jämför dina små obefintliga tuttar (som ingen bryr sig om ändå) med en cancersjuk kvinna? På riktigt? 

Jag har förstorat mina bröst och betalat det SJÄLV.. Jag lovar att jag skulle aldrig gnälla om att cancerpatienter får det bekostat osv.

Vilken skämt tråd! Hoppas du skäms och även ni som "förstår" TS att hon är arg och upprörd. Hur kan ni förstå det? 

// 
  • TatueradDonna
    TatueradDonna skrev 2015-12-03 08:02:06 följande:
    Jag hoppas att denna tråden är troll rakt igenom för jag finner ingen annan logisk förklaring till att det finns så idiotiska människor som dig TS.
    Jag blir ALDRIG arg här på FL men detta är det värsta jag någonsin läst.

Du menar alltså på fullt allvar att du sen du var 11 år inte kunnat spara ihop 38.000 så du kunnat förstora dina bröst? 
    Sen menar du på fullt allvar att du jämför dina små obefintliga tuttar (som ingen bryr sig om ändå) med en cancersjuk kvinna? På riktigt? 

Jag har förstorat mina bröst och betalat det SJÄLV.. Jag lovar att jag skulle aldrig gnälla om att cancerpatienter får det bekostat osv.

Vilken skämt tråd! Hoppas du skäms och även ni som "förstår" TS att hon är arg och upprörd. Hur kan ni förstå det? 

// 
    Hade du bara skrivit en tråd om att du tycker det är dåligt att du inte får bröstförstoring bekostad hade jag inte brytt mig. Men när du skriver så okänsligt om cancerpatienter och faktiskt jämför dig med en...

Fy dig!
  • TatueradDonna
    MASolokvist skrev 2015-12-03 22:39:17 följande:

Då blir det nog bara deltidsbröst för dig. Så synd.

Har du förresten funderat på hur du med din dåliga ork skulle klara med att bära omkring på ett par extra kilon?

HAHA deltidsbröst!

När jag läste detta inlägget så satt jag på jobbet med en skål filmjölk, hela min dator blev "filmjölkad" av mitt skratt.
    Roligaste och mest ironiska jag läst på länge, jag älskar ironi humor! 
    Du har förgyllt min dag. TACK!
  • TatueradDonna
    Kvinna30plus skrev 2015-12-04 08:42:57 följande:
    Ja har alltid förvånats över folk som gör sig lustig på andra människors bekostnad. Detta tar verkligen priset!
    Vadå att jag tycker att det var roligt skrivet? Var absolut inget mot TS (typ).
    Så förvånad du blir över mitt "lustiga" inlägg blir jag angående TS syn på silikonpattar och cancersjuka.
  • TatueradDonna
    Kvinna30plus skrev 2015-12-04 09:33:29 följande:
    Och man blir inte STÄNDIGT påmind om att man aldrig utvecklade bröst? Att man har aplasi/ hypoplasi...
    Jag tycker det är BRA att du är så engagerad åt TS. Annars hade hon varit väldigt ensam på tråden.
    Nu ska jag göra nåt vettigt av dagen.
    Ha en fin dag!
  • TatueradDonna
    Kvinna30plus skrev 2015-12-04 09:43:55 följande:
    Det är väl som så att man kan inte förstå om man inte varit där själv. Och det bevisar denna tråden...
    Nja fast om du har sett alla mina inlägg så ser du faktiskt att jag har gjort bröstförstoring. Och ja jag fick som dom flesta andra, spara mina slantar, jobba övertid och nå mitt mål.
    Jag gick absolut inte till sjukvården och gnällde om att jag har en obefintlig hylla, nej nej så smaklös är jag inte. 
    Mina föräldrar har alltid lärt mig att vill man ha nåt i livet får man jobba för det.
    Alla är vi olika!
Svar på tråden Avsaknad av bröst bekostat av landstinget