Avsaknad av bröst bekostat av landstinget
Har du fått avslag på din ansökan om att få operation bekostad av landstinget?
Har du fått avslag på din ansökan om att få operation bekostad av landstinget?
Det spelar ingen roll om det är lätt eller inte lätt, jag tycker inte att det är rätt att få det bekostat i alla fall.
Att jag som inte har haft cancer ska måsta betala 42 000 för en operation, pengar som jag inte har. Och det skulle ta minst ett år för mig att spara ihop de pengarna, YTTERLIGARE ett år av lidande och en sommar utan att våga visa sig på stranden.
Om jag ska stå för det, ska de stå för det. Punkt slut.
Vadå varför ska de stå för det själva??? Vilken dum fråga! För att de har fått cancer, det är deras öde, men varför ska jag stå för min operation själv??? Det ska vara rättvist och lika för alla, eftersom att det är så att de får sina operationer bekostade ska jag och alla andra som aldrig någonsin ens har utvecklat bröst få det också! Och jag tänker absolut inte släppa mitt gnällande eller gå med på att spara för så orättvist ska det inte vara. Då ska det bli ändring på det nu med den här diskussionen och den här tråden. landstingen får fan ta och tänka efter!!
TS, det är ingen som betvivlar att du lider av din situation. Det är bara det att din fixering vid "orättvisan" att cancerdrabbade får hjälp som du inte får, och din jämförelse av lidande, är ganska... osmaklig.