Anonym (Tjej) skrev 2017-11-30 11:38:43 följande:
Killar, ni som säger att ni inte är attraherad känslomässigt utan bara vill ha kuken. Är det upphetsande för att det är något ?förbjudet?
Ärligt så är det ju fortfarande i dagens samhälle inte heeelt okej att vara homo. Finns fortfarande mycket fördomar.
Är det de som gör att man blir upphetsad?
Kan inte tjejen tillfredsställa er själva med leksaker eller är det inte samma sak?
Du ställer bra frågor här.
Jag har laborerat ganska avancerat med leksaker men även träffat män.
Jag har inte känt någon upphetsning av att att träffa män för att det är förbjudet utan bara för att de har kuk och att det finns många modiga män som vågar ge mej kuk.
Resultatet för mej är att jag har bara blivit mer hetro efter träff med män och skulle många gånger hellre låta mej tas av en kvinna med strapon.
Men det viktigaste för lyckad analsex anser jag vara kukens storlek struktur o längd samt hur bra o intensivt man blir knullad och då spelar det ingen roll om det är riktig snopp el plast.
Skillnaden är så otroligt stor mellan olika dildos el snoppar och kan vara helt avgörande om du låter dej penetreras en gång på prov o inge mer eller om att analsexet kommer bli en självklarhet för dej resten av livet.
Jag kan rekommendera leksaker om ni vill, men jag har även skrivit utförlig manual på Darkside