min fru vill inte...
Min fru vill inte ha sex och säger sig inte onanera?
Har försökt prata om detta men då byts det ämne !
vad tror ni/göra åt det ?
Min fru vill inte ha sex och säger sig inte onanera?
Har försökt prata om detta men då byts det ämne !
vad tror ni/göra åt det ?
Okej har försökt med allt detta och hon vet redan att hon är sexig är alltid sexigt klädd mm
Det verkar mer som att hon är ointresserad av mig och pratar mycket om 3 kant med ny kille....
Okej har försökt med allt detta och hon vet redan att hon är sexig är alltid sexigt klädd mm
Det verkar mer som att hon är ointresserad av mig och pratar mycket om 3 kant med ny kille....
Hmm jag gillar tanken på en till men inte att bli helt utbytt !
Man känner sig totalt värdelös just nu iom att sex tydligen lockar med en annan men inte med den man valt att gifta sig med...
man funderar mer på det där med onanin , är det tabu för alla att stå för att man gör det ?
Just så jag känner ! jag har försökt prata om trekant jag oxå men att jag vill att vi har ett sexliv innan men då blir det fel och allt rinner ut i sanden istället...
Börjar bli orolig att en ny penis är det ända som skulle duga och där är jag kluven
Svårt att analysera eftersom man skulle vilja veta vad det är med en trekant som gör att hon lockas av det.
Hon vill helt enkelt ha en bättre älskare?
Hon går igång på att två killar leker med varandra?
Hon vill se sin man i en "undertryckt" position?
Hon tänder på att mannen njuter av att se henne med en annan?
Så nu är det tom så att jag måste ge samma råd som tidigare talare - du måste faktiskt prata om det här - vad i en trekant är det hon går igång på??
Det kan vara att ert förhållande är dåligt - men det kan också vara så att det är på väg mot bättre tider.
Just så jag känner ! jag har försökt prata om trekant jag oxå men att jag vill att vi har ett sexliv innan men då blir det fel och allt rinner ut i sanden istället...
Börjar bli orolig att en ny penis är det ända som skulle duga och där är jag kluven
Det låter som om ni har större problem än så. Hon vill inte ha sex men hon vill gärna ha en trekant!!?? Jag har ingenting emot trekanter men det osar redan nu som ett misslyckat scenario.
Det kan inte vara en fråga om vad hon vill eller inte. Om du söker en konklusion så får du se till att ni hamnar i speaking terms.