Får inte använda stringtrosor..
Hej har du provat vanliga trosor basic tai modell riktigt original underkläder tänkte bara när du använder hipsters för mycket tyg basic modellen har mindre tyg prova :)
Hej har du provat vanliga trosor basic tai modell riktigt original underkläder tänkte bara när du använder hipsters för mycket tyg basic modellen har mindre tyg prova :)
Du är 15 år så tycker jag du ska få bestämma vilka trosor du ska ha fast du inte är myndig ännu men vissa saker får man nog bestämma själv innan man är myndig alltså när man är i tonåren 15 år som du är. Jag ville ha boxers när jag var typ i början av tonåren 13-14 år hadde bara haft basic briefs alltså vanliga trosor innan så var vi i en butik och jag vågade inte själv ännu säga att jag ville ha boxers vet int varför men så frågade pappa vad ska det vara för modeller så sa jag lite blygt nå kanske "sondäna" boxer modellen pekade jag på och så 2 par vanliga ifall jag inte skulle tycka om boxershortsen och jag tyckte inte om boxershortsen till först men sen på 8ans klass 15 år plötsligt bestämde jag mig för att använda domdär boxershortsen och när jag tog dem på mig kände jag mig tuff nu är jag som alla andra killar i omklädningsrummet på gymnastiklektionen :D och i simhallen (badhuset) kag är kille från Finland därför skrev jag simhallen :)