Mångkultur som ideologi.
Nä, jag tror inte på religiös smörja som välsignelser...
Nä, jag tror inte på religiös smörja som välsignelser...
Det samma kan väl sägas om att gå in i en tråd som denna och påstå att trådstartaren ignorerar det som anses vara dårskap. Men det är sak samma och ingenting viktigt i sig.
Någonting att säga angående trådämnet?
Mångkultur som ideologi. Ja, det måste vara Socialdemokraternas enda ideologiska fråga som de förespråkar idag.
Många olika kulturer i ett och samma land. Det är vad Sverige har idag och därför har vi fått bland annat hedersvåld och hedersmord.
I vad?
Känner du dig sviken av Miljöpartiet?
Tyvärr har det blivit helt misslyckat. Folk mår sämre än någonsinn i Sverige och ekonomin är sämre än någonsinn.
Ja, vi är överens där och det har inte röstats igenom något sådant än. Trenden visar dock på en tydlig vilja och tendens ifrån vissa håll, framförallt ifrån Vänsterpartiets men också ifrån Socialdemokraterna.
Och jag anser att man inte ska missa någonting av intresse men konstaterar att man inte kan överblicka allt. Enbart besluten säger inte mycket av praktisk nytta. Lägger själv mest vikt vid debatterna, det är vad som ger politiken substans och på ett ändå underhållande vis. Men besluten är såklart viktiga på sitt vis!
För att svara på frågan så behövs det bara refereras till målen i proportionen och de fick bifall i kammaren, vilket går att se här; tinyurl.com/pyfckq2
Vad är hen då?
En moderat som tänker flytta till kommunistdiktaturen Kina om SD får över 20%. Det var något nytt!
Baksidan av myntet är att om man kvoterar, blir någon annan diskriminerad istället. Skräp!
Har hoppat ur den här verksamheten nu, men tackar för ditt senaste svar. Kommer att fortsätta läsa dina inlägg med välbehag!
Sack