• Stolt Farsa

Kommer ni vara tillsammans tills döden skiljer er åt?

Jag tror alla förstår frågan. Ni som är gifta/sambo/förlovade. Som lever i någon slags tvåsamhet. Tror du att du kommer att vara tillsammans med den partnern du har idag tills en av er bokstavligen dör?

Ni som vet att ni vill separera behöver kanske inte svara. Men ni som lever i en relation oavsett om den är bra eller dålig är väldigt lämpade att svara på frågan.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kommer ni vara tillsammans tills döden skiljer er åt?
  • ninasord

Yes Skrattande

I'm not your driver
  • Aniiee

Mitt hjärta säger: Självklart. Duh....

Min hjärna säger: Förmodligen. Det finns fortfarande en inte alltför liten risk att jag inte kommer bli mer än max 32, och har hon stått ut hittills lär hon göra det i två år till.

Min "friska" hjärna säger: Förmodligen inte. Rent statistiskt är det väl ungefär 50/50. 

Jag är en pessimistisk romantiker.....

Will you be forgiven when the cold grave has come?
  • Anonym (gammal kärring)

Ja, om ingen av oss tröttnar förstås.

I en FL-tråd där tjejer listade icke önskvärda beteenden hos män så kom vi upp i 220 olika om jag minns rätt och min man uppvisar endast 4% av dessa så jag tror knappast att jag hittar nån bättre!

• LaLola

Jag har aldrig trott på sånt (varit gift).

Det håller så länge det håller.

• LaLola
    LaLola skrev 2015-11-22 23:12:21 följande:

Jag har aldrig trott på sånt (varit gift).

Det håller så länge det håller.

Har ett förhållande med nån nu, glömde skriva det.
  • Phillippa

Jag var visst snabb och tryckte fel :(. Jag skulle rösta på "ja, jag är säker" men tryckte på "nej, jag är nästan helt säker"...

• Anonym (Jupp)

Vi är båda för bekväma och snåla för att någonsin skilja oss. dessutom är vi båda obotliga trygghetsnarkomaner utan något större intresse i vilda äventyr så vi passar bra ihop :)

• Åttionian

Får man fråga varför du tror du bara har två år kvar att leva?

Aniiee skrev 2015-11-22 20:38:22 följande:

Mitt hjärta säger: Självklart. Duh....

Min hjärna säger: Förmodligen. Det finns fortfarande en inte alltför liten risk att jag inte kommer bli mer än max 32, och har hon stått ut hittills lär hon göra det i två år till.

Min "friska" hjärna säger: Förmodligen inte. Rent statistiskt är det väl ungefär 50/50. 

Jag är en pessimistisk romantiker.....

• bananahpie

Ja 100% då jag och min kille var tillsammans, väntade barn, tills dagen han plötsligt dog...

• Åttionian
    bananahpie skrev 2015-11-22 23:54:11 följande:

Ja 100% då jag och min kille var tillsammans, väntade barn, tills dagen han plötsligt dog...

Gud, vad hemskt!
Svar på tråden Kommer ni vara tillsammans tills döden skiljer er åt?