Inlägg från: Anonym (förbannad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (förbannad)

skolklass besöka asylboende

Anonym (skärp dig) skrev 2015-11-22 18:16:10 följande:

Finns gott om källor i artikeln jag länkade till som återger den absurda och desperata situationen i tysk vård, hos oss snackas det inte om det, hos oss sparar vi huntratals miljioner på vård trots att den har slutat att fungera.

Så istället för att skriva, jag har ingen källkritik så länka inte till fakta så kunde du läsa länken istället.

Problemet med "folk" är att dom tror historien börjar 1930, tyvärr för oss alla har den börjat några tusen år tidigare och vi släpper just nu in bög jude och demokrati hatande samling av människor som hatar det vad vi har gjort efter vi tog itu med Hitler.

Det handlar inte om en terrordåd i Sverige där svenskar blev avrättade för att dom var svenskar, det handlar om stadig ström av muslimer som förstör vårt land och kultur, innan den senaste invasionsvågen kom 200000 man stark från våldsideologin islam hade vi redan nära på 200 islamiserade nogozoner som inte ens polis vågar sig in på, tror du det blir bättre?

Tror du att judar uppskattar detta när dom inte längre vågar visa sin religionstillhörighet av rädsla för muslimskterror eller "bara" trakasserier.

tror du att kristna, som är synonym med vita svenskar i deras ögon uppskattar att utsättas för deras terror?

Judarna har i alla fall israel dom kan fly till vilket många gör från eu, var ska svensken fly?

sv.gatestoneinstitute.org/6759/kristna-forfoljs-av-muslimer

Vill du lära dig nått av historien kan du läsa här istället

ekstrabladet.dk/folkets-roest/sag/forskning-islam-er-verdens-voldeligste-religion/5803008

Vårt problem är att vi har levt i fred nu i två hundra år, deras problem är att dom har aldrig upplevt fred sen deras våldsideologi skapades.

www.dailymail.co.uk/news/article-3328005/Shadow-bloody-past-centuries-Islam-Christianity-locked-brutal-conflict-forgotten-horror-historian-argues-jihadis-s-real-today-Middle-Ages.html

Det handlar inte om några få händelser, det handlar om våldepidemi som drabbar oss alla, sluta försköna katastrofen vi lever i.

sv.gatestoneinstitute.org/6555/valdtakt-migranter

Denna gången kanske du kan läsa vad som skrivs framför att presentera mer propaganda

Tänker inte diskutera med en islamofobisk paranoid rasist som dig. Alla som kommer är inte böghatare de är fredliga och vill kunna utöva sin religion i fred . De respekterar andras religioner. Även kristna förföljer bögar och judar alla kristna gör ju inte det för det..... Du länkar till islamofobi forskning och sidor och tror det är fakta. Skrattretande.
  • Anonym (förbannad)

Hoppas du blir tillräckligt rädd för flyktingar så du drar snart. Vi kommer knappast sakna en rasse som dig.

• Anonym (förbannad)
    Anonym (anonym) skrev 2015-11-22 17:55:56 följande:

Du vet att de var för att de trodde att de jagade en terrorist?

Har personal som arbetar på asylboenden skottsäkra västar, har personal på vårdcentraler som utför TBC-tester och hälsokontroller av asylsökande skottsäkra västar, har busschaufförer som kör flyktingar till boenden kevlarvästarvästar..

Sådana som Mr No Älskar o hetsa.
  • Anonym (förbannad)
    Anonym (skärp dig) skrev 2015-11-22 18:38:42 följande:

Så klart du inte gör, fakta kan vara svara att bemöta när man har bara fantasier önsketänkande eller rena lögner till svar, det brukar vara rätt genomskinligt.

Om du åsyftar våldsideologin islam så finns det inget som heter att "utöva den ifred" om man nu tror på det, deras våldsideologi dikterar dom att erövra som för 1400 år sen, inget har förändrats där, vi ska dö dom ska styra.

Kan du ge ett exempel på var islam har lyckats leva ifred med sina grannar?

Önsketänkande jo vars..... du ska ju inte yttra dig om det du länkar till hatsidor o hoppas de är sanning bakom. När exakt har jag ljugit? Hela du är genomskinlig det skriker ju främlingsfientlig troll om dig....

Vems fakta då din eller?? Bara att påstå att muslimer inte kan leva i fred med sina grannar är ju rätt moget sagt menar jag. Människor som blandar religion och enstaka individer handlingar ligger på en låg nivå i mina ögon och oftast är det folk med låg utbildning som har så mkt fördomsfulla åsikter som du för hade du läst på lite om religionkunskap så hade du sett att alla religioner har haft inslag av våldbejakande inslag genom tiderna. Islam är i te värre än något annat. Jag som inte ens är troende fattar detta. För din info så bor det många muslimer i Sverige och har gjort det i många år utan att det för de sakens skull har varit något hot mot samhället. Du är så pinsam och framstår som obildad bara så go ahead och dra en till punch line så ska jag låtsas bry mig.....
  • Anonym (förbannad)
    Anonym (Mr No) skrev 2015-11-22 18:53:16 följande:

Man skulle ju kunna tänka sig att fler personer på dessa boenden är utövare av en våldsideologi än i samhället i stort. Man kan därför fråga sig om det är lämplig miljö för barn att vistas i.

Det handlar om att ta ansvar och inte utsätta barnen för en fullständigt onödig risk.

Herregud asså är du på riktig?!? Anta att flera personer på dessa boenden är utövare av en våldsideologi bla bla bla man kan fråga sig om du är lämplig i närheten av barn med dina främlingsfientliga åsikter.

Det handlar om att inte låta dummare än vad man är
  • Anonym (förbannad)
    Anonym (skärp dig) skrev 2015-11-22 19:01:15 följande:

Jaså?

Har en ny islam terrororganisation dykt upp eller är vi på samma spår som innan att med propaganda försöka skifta focus från islam?

Jag älskar när folk skiter i att läsa länkar man presenterar, korstågen gick ut för att försvara kristna från islams terror, står i länkat på flera ställen.

Med tanke på att våra barn är vår framtid så är det kanske inte det lämpligaste att visa dom islams terror är okey eller att utsätta dom för den.

Jo visst..... korstågens uppdrag var att skydda folk från islam inte alls att tvinga på kristendom på oskyldiga genom att våldta och plundra allt i sin väg samt bränna folk levande. Våra barn är vår framtid men som föräldrar som dig blir jag rätt osäker på framtiden.
  • Anonym (förbannad)
    Anonym (Mr No) skrev 2015-11-22 19:06:42 följande:

Det stämmer att jag är rädd. Själv bor jag i Stockholm och åker inte t-bana numera.

Jag vet att det inte bara är islamister (tack och lov) som bor på våra asylboenden, men det förändrar inget i sak.

Jag vet inte vad som kommer hända och det vet inte du eller någon lärare heller. Erfarenhetsmässigt vet vi ju att knivar förekommer. Vi har sett hur människor blivit knivhuggna och tom fått halsen avskuren av de här grupperna. Lärare har ingen kompetens eller kapacitet att hantera en combat situation vid en konkret attack mot skolbarn.

Vad ska de dit att göra i överhuvudtaget? Jag förstår inte det.

Vet bara att flesta terror brott som begåtts i Sverige har gjorts av högerextrema sympatisörer. På tal om knivar han killen i Trollhättan gick loss ganska så brutalt på oskyldiga människor med ett vasst föremål.
  • Anonym (förbannad)
    Anonym (Mr No) skrev 2015-11-22 19:14:07 följande:

Källa på det tack. På rak arm kan jag nämligen inte komma på ett enda högerextremt terrorbrott i Sverige där oskyldiga fått sätta livet till.

Faktum är ju att vi överlag varit relativt förskonade från terrorbrott i Sverige, men det är nog tyvärr på väg att ändras högst radikalt.

Eh senast jag kollade så har vi ju Trollhättan mordet där flera dog men just det sådana som dig swe ju inte sånt som nåt allvarligt eller som terrorism. För endast muslimer kan vara terrorister.
  • Anonym (förbannad)

Jo för Säpo tog fast rätt person sist

....... o du jag ska säga dig en sak åter igen att jag inte läser källhänvisningar till sidor som friatider läs mina tidigare inlägg för mig är det inte fakta utan bull shit. Å när fan har jag sagt att jag jobbar på asylboende?? Jobbar inom socialtjänsten och hur fan vet du vem jag är eller vad jag jobbat med!?

Ta dina mediciner nu du verkar ha missat en dos.

Jag anser inte att asylboenden är farlig plats att vistas på inte farligare än andra ställen då jag inte drar alla muslimer över samma kam o då jag möter flyktingar varje dag. Bra att barnen lär sig om andra kulturer och får insikt i varför folk flyr och inte bara påverkas av föräldrar som proppar dem med osanning. Bra att motverks rasism och främlingsfientlighet tidigt enligt mig så dem inte blir som dig. Folk har flytt hit och många kommer stanna antingen kan man inkludera dem i samhället eller öka klyftorna och starta inbördeskrig. Lär dig acceptera det eller sitt och utvekla schizofreni om du vill vem fan bryr sig.

• Anonym (förbannad)
    Världsmedborgare skrev 2015-11-22 19:42:18 följande:

Om barnen känner oro, så beror det inte på samhället, utan det beror på dig som förälder, att du överför din oro till dina barn.

Så vill du se otrygga barn, projicera din rädsla och din oro på dina barn.., barn gör inte som vi säger, dom gör som vi gör. 

Håller med dig!
Svar på tråden skolklass besöka asylboende