-
Du tar alltså aldrig med barnet till offentliga platser, restauranger, affärer osv?Anonym (Sinnessjukt) skrev 2015-11-22 10:12:21 följande:Tror du att det är många barn som vaccinerats mot resistent TBC? Idiot.
-
Det är sjukt att man kan tycka att det är ett problem att visa helt ärligt hur Sverige fungerar och hur andra familjer har det.Anonym (herregud) skrev 2015-11-22 11:41:12 följande:
Nej, det är sjukt att man gör ett försök att hjärntvätta barnen med svensk godhetsknarkar mentalitet.
Vad gäller smittor så dukar vården under, vi har ingen koll, vi hittar sjukdomar tidigare utrotade med vacciner här, samtidigt som vården var inte ens i närheten av invasionen och dras nu med medicin brist, vi hinner inte tillverka ikapp.
Terrorism och ren våld är den direkta faran, det finns i princip ingen säkerhet på ställen, barn och "normala" våldtäkter är vardag, våld mot personal och grannar är vardag, skulle inte påstå att det är lämpligt miljö för ett svenskt barnuppvuxen efter våra värderingar.
Fler godhetsknarkare borde ta sig ner och se vad vi skapar på hemmaplan, barn däremot måste skyddas.
Det stämmer inte alls. Vilka sjukdomar har varit utrotade och kommit tillbaka?
Dumheter. Vilka fantasier du har.
Känner du dig häftig som smutskastar vänliga vanliga människor? -
Eller så har SÄPO och lokala polisen klantat sig och hittat fel snubbe...Anonym (Dr Mupp) skrev 2015-11-22 11:55:31 följande:Ok, det har jag lyckats missa.
Konstigt, det lät s¨å himlans allvarligt när han var efterlyst!
Han har säkert ljugit dem fulla och snart smäller det. -
Haha.Anonym (herregud) skrev 2015-11-22 12:34:19 följande:
Barn kommer inte förstå det, vuxna däremot borde med egna ögon se helvetet som tvingas på Sverige, se, förfasas, agera, trycka det i halsen på barn för att tvinga fram sympati eller vissa att det är okey att ha det så är barockt.
Polio tbc som start
http://www.skd.se/2015/11/21/vill-ha-ersattning-efter-mrsa-utbrott-pa-boende/
Det är även sånt som sopas under mattan i Sverige.
Man får se till länder som har lite mer öppet rapportering på problemen
http://www.gatestoneinstitute.org/6838/germany-migration-health-crisis
Det är tyvärr fantasier, det är fantasier och önsketänkande om man får för sig att asylboende fylls med vänliga fredliga människor, när man regelbundet läser om våld och vandalisering runt om landet och eu?
De har aldrig varit utrotade.
Menar du det?
Det är fantasier. Min svenske granne åkte nyss in i fängelse efter att ha misshandlat sin fru. -
Tragisk syn på människor.räddman skrev 2015-11-22 21:32:02 följande:
Min dotter hade ALDRIG fått sätta sin fot där. Hade frågat läraren om hon är dum i huvudet. Självklart kan det finnas pedofiler och sjuka krigsskadade människor där. Och även snälla ödmjuka människor där. Men hade inte chansat.
Låt barnen gå på zoo eller badhus eller något istället som man gjorde på min tid.
Tragisk syn på djur. Inte fan ska man gå på zoo där djur hålls i fångenskap. Låt dem gå och drunkna istället om det nu är bättre.