• Mira84

Gravid efter IVF Göteborg

Jag är gravid efter ivf på Sahlgrenska. Är i v. 7 med BF 2 aug. Letar oxå vänner att dela den speciella upplevelsen som ivf är med allt vad det innebär! Mina äggledare är oxå blockerade. Blev gravid på andra försöket. Jag bor inte i Gbg, men inte så jättelångt bort ändå. Ultraljud på onsdag! Hoppas att lyckan håller i sig, lite nervöst innan v. 12 såklart.

• Mira84

Grattis Cutepoison! Vad härligt o magiskt som du säger att se hjärtat slå! Vi var på ultraljud i onsdags o såg inte ett hjärta slå, utan två!!! Helgalet o alldeles underbart! Tvillingar!! :) Jag fick tillbaka två embryon eftersom första försöket blev så dåligt resultat. Men denna gången var det ta mig tusan toppkvalitet på alla embryona! De övriga blastocysterna gick att frysa oxå. Tänk så det kan variera! Jag fick riktiga hästdoser av gonal f o menopur (maxdoser tror jag) men inte tusan va det nåt fel på kvaliteten även om jag behövde mkt hormoner för o stimuleras :) .. Man ska inte misströsta efter ett kasst försök! Är så lycklig just nu!

Svar på tråden Gravid efter IVF Göteborg