Inlägg från: Anonym (Lina) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lina)

Har ni upplevt något oförklarligt? Berätta!

Ja som rubriken lyder. Har du någonsin upplevt något oförklarligt? Stort eller litet spelar ingen roll. Tell me! Älskar att läsa om sådant :)

Folk som enbart är här för att argumentera huruvida det finns energier, spöken, medium etc kan gärna vandra ut. Tråden är inte en diskussionstråd om vad som finns eller inte finns.

Jag är själv skeptiker till mycket. Men i DENNA TRÅD ska vi bara fascineras, skrämmas, rysa, skratta eller bli lite fundersamma av det ni upplevt så.. Låt mig få höra lite spännande spökhistorier eller märkliga händelser. Vad som helst inom spannet övernaturligt.

Kram!

• Svar på tråden Har ni upplevt något oförklarligt? Berätta!
  • Anonym (Lina)
    Anonym (Healing) skrev 2015-11-21 03:23:56 följande:

Vet inte om det är detta du är ute efter men jag fick healing i helgen och denna gången hände det något märkligt.. Hon började uppe vid huvudet sen nacke bröst mage höfter knän fötter. När hon stod vid mitt huvud så började flimra för ögonen sen kunde jag känna att hon flyttade sig neråt men händerna blev liksom kvar så mot slutet när hon var vid fötterna så hade jag fyra par väldigt varma händer på mig. På huvudet nacken magen och höfterna. Där jag har mest problem

En annankonstig känsla var att jag låg på rygg men händerna i nacken kom liksom bakifrån

Vilken häftig känsla!! Jag har fått healing några ggr och jag tror stenhårt på det genom vad andra berättat. Har tyvärr inte känt något själv men önskar göra det. Häftig upplevelse! Tack för att du berättade.
  • Anonym (Lina)
    Vickan I skrev 2015-11-21 07:59:16 följande:

En liten grej. Har aldrig trott på "sådant" men för ca tre år sedan var jag sjukskriven för depression med akut krisreaktion en tid efter att min yngsta son fötts muskelsvag. Oron var enorm för hand framtid och det slog tillslut över för mig. En dag satt jag hemma och stortjöt i soffan och plötsligt känner jag en hand på min kind, helt hundra på detta och genom rummet drar doften av hur det PRECIS brukade lukta hemma hos min mormor. Min mormor gick bort för sex år sedan, vi stod varandra nära och hon brukade alltid klappa min kind. Vet inte vad man ska tro, var över på några sekunder, lukten med, men det var väldigt verkligt och jag väljer att se det som att hon kom för att trösta mig lite.

Åh vad fint. Ja såklart hon kom för att trösta dig, hur ska man annars tolka det <3 Jag tror de kan känna ibland när det är sådär riktigt krisigt och att de verkligen behövs. Kanske inte alltid dom har möjlighet, men alltid att de hör och ser oss. Så tror jag. Fin berättelse, tack för att du delade den med oss. Hoppas din son mår bättre.
  • Anonym (Lina)
    ninasord skrev 2015-11-21 07:35:25 följande:

Många gånger.

Vill du berätta om någon utav alla ggr? :) Har det fått dig att tro på andevärlden eller förklarar du det med andra saker?
  • Anonym (Lina)
    Anonym (M) skrev 2015-11-21 08:16:47 följande:

Jag känner ibland en hand greja i mitt hår. Viftar dock bort detta som inbillning. Något som däremot är svårare att vifta bort är att min gungstol började gunga en gång då jag satt och kollade på tv själv i min lägenhet.

Jag har också känt det i håret och viftar också bort det som inbillning efteråt eller att det kanske kliades eller liknande. Men det är himla verkligt när det händer!

Oj vad läskigt med stolen!! Spec om man är ensam! Blev du rädd eller kändes det "snällt"?
Svar på tråden Har ni upplevt något oförklarligt? Berätta!