Inlägg från: Anonym (Healing) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Healing)

Har ni upplevt något oförklarligt? Berätta!

Vet inte om det är detta du är ute efter men jag fick healing i helgen och denna gången hände det något märkligt.. Hon började uppe vid huvudet sen nacke bröst mage höfter knän fötter. När hon stod vid mitt huvud så började flimra för ögonen sen kunde jag känna att hon flyttade sig neråt men händerna blev liksom kvar så mot slutet när hon var vid fötterna så hade jag fyra par väldigt varma händer på mig. På huvudet nacken magen och höfterna. Där jag har mest problem

En annankonstig känsla var att jag låg på rygg men händerna i nacken kom liksom bakifrån

• Anonym (Healing)
    Anonym (Lina) skrev 2015-11-21 10:38:08 följande:

Vilken häftig känsla!! Jag har fått healing några ggr och jag tror stenhårt på det genom vad andra berättat. Har tyvärr inte känt något själv men önskar göra det. Häftig upplevelse! Tack för att du berättade.

Ja det var jättehäftig har heller aldrig varit med om det innan. Blivit varm och avslappnad men aldrig så här. Först blev jag faktiskt lite woah va händer?? Hur många är här inne egentligen hahaha men sen kändes det bara varmt och tryggt

Hoppas du får uppleva det
Svar på tråden Har ni upplevt något oförklarligt? Berätta!