Inlägg från: Anonym (Svältfödd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Svältfödd)

Tänder på annan kille :(

Jag har börjat bli helt tänd på en kille som brukar komma till mitt jobb. Blir helt varm när jag ser honom och fantiserar om att han ska höra av sig till mig och har även en del snuskiga fantasier Har dock aldrig pratat med honom utan hälsar bara..

Men jag har sambo, han har sambo och jag känner mig helt förstörd. Vill tända på min sambo men gör det bara inte. Men jag skulle aldrig klara av att leva utan honom, men känner mig svältfödd på sex :( Har såå dåligt samvete

• Svar på tråden Tänder på annan kille :(
  • Anonym (Svältfödd)

Jag förstår att detta är ett vanligt problem i förhållanden, men att "styra mina känslor" i ena eller andra riktningen känns omöjligt.

Jag kan ena stunden tänka att jag har det så fantastiskt med min pojkvän, vi pratar om att skaffa barn och allt känns fantastiskt, men så fort jag ser den här killen på jobbet så får jag såna "nykär-känslor" och jag har saknat det så mycket. Vill ha pirr i magen och saknar sex där jag faktiskt uppriktigt njuter.

Men samtidigt, att lämna efter 7 år tillsammans känns helt knäppt. Även om jag ofta tänker hur skönt det vore att vara fri ett tag, men samtidigt vill jag bilda familj. Har dessutom ingen aning om hur jag skulle kunna träffa nån ny, känner mig så ful.

• Anonym (Svältfödd)

För att förtydliga; skulle aldrig gå bakom ryggen på min sambo.

Och killen på jobbet visar inget intresse mer än att han hälsar lite för glatt när vi ses, så där kommer det aldrig hända något, det är bara fantasier.

Men jag känner ibland att jag bara stannar i förhållandet för att jag vet vad jag har liksom.. Blir så ledsen på mig själv så inte bara kan vara nöjd med det jag har.

Svar på tråden Tänder på annan kille :(