Länka din bloggadress här
villemo.webblogg.se
Nybliven sambo :)
villemo.webblogg.se
Nybliven sambo :)
villemo.webblogg.se
Nya bilder, ny video ute och mycket mer :)
Att jobba med killar eller tjejer? Eller är det bättre med mixat? Läs, tyck till och dela. villemo.webblogg.se
JAG VÄGRAR!!! Nytt inlägg i bloggen villemo.webblogg.se #nyttibloggen #bloggse #blogg #blogginlägg #vägra #refuse #jagvägrar #karlstad #februari #february
I en relation oavsett om det är yrkesrelation, kärlek eller vänskap så måste du bjuda till så relationen håller. villemo.webblogg.se
Är så jävla trött på att jag och mina saker inte duger!
annaspilar.se/2016/june/trott-pa-att-inte-racka-till.html
Glädjas åt andra?
annaspilar.se/2016/june/kan-man-inte-gladjas-at-andra.html
Lite vänlighet har ingen dött av!
annaspilar.se/2016/june/lite-vanlighet-har-ingen-dott-av.html annaspilar.se
Nytt i bloggen annaspilar.se/2016/june/anna-testar-video-2.html
Det är min kropp och inte någons sorts turistattraktion! annaspilar.se/2016/july/det-ar-min-kropp-och-inte-nagon-turistattraktion.html
God morgon. Något som jag har tänkt på är när många säger att jag har alltid i världen med att skaffa barn. Så jag skrev ner lite fakta och tankar. annaspilar.se
Det tar 19 timmar med bil, 11 dagar att gå och 4 dagar att cykla till London. Vi tog ett bättre alternativ, flyget. Läs mer om resan i bloggen annaspilar.se #storbritannien #england #london #sverige #sweden #karlstad #värmland #resa #blogg #bloggare #bloggse #youtube #youtuber #youtubers #blogginlägg #nyttibloggen #utochresa #traveling #upptäckavärlden #citadinesaparthotel #radisonblueskycity #britishairways #netbus4you
Regnig morgon annaspilar.se
Nu kommer det en frågestund igen. ???? annaspilar.se #blogg #bloggare #bloggse #blogginlägg #nyttibloggen #frågor #frågestund #youtube #youtuber #youtubers #qustions #questionsandanswers
Osynlig? Evah har precis beskrivit hur hon upplever det. Det är synd och skam att det ska vara såhär. evahle.se/2016/august/ar-jag-osynlig.html
Varför duger inte jag? annaspilar.se/2016/august/varfor-duger-inte-jag-2.html
Allt detta näthat annaspilar.se/2016/august/all-detta-nathat.html
Hihi... Jag på förstasidan!!! ???????? annaspilar.se/2016/september/hihi-nu-blev-jag-glad.html
Allergier och respekt. annaspilar.se/2016/september/allergierfel-produkter-och-offentliga-platser.html