• Helena 383

Ni som kan detta med AMH-värde

Hej
    är 38 år och har försökt få barn i över 1 ½ år. Har två större barn sedan tidigare. När jag var till gyn senast såg allt bra ut, det togs även ett AMH-värde som var normalt. 
    Nu till min fråga: Skulle jag ev kunna vara hjälpt av att ta Pergotime?
    Kan min ägglossning behöva hjälp på traven även fast AMH-värdet var normalt?

• Svar på tråden Ni som kan detta med AMH-värde
  • Helena 383

Hej!
    Tack för era svar! Jag har samma man. Det som jag märkt är att när jag testar med ägglossningsstickor så får jag bara positivt utslag i 7-8 timmar. Förut hade jag utslag mellan 1-2 dagar på dessa. Kan det vara att man har för kort LH-stegring?

• Helena 383

Jag vet faktiskt inte om jag har det. Alla säger alltid att det ser fint ut på de VUL som jag har gjort, ser man PCO där? Har regelbunden mens. 

• Helena 383

Är det någon som haft nromalt AMH-värde här som blivit gravid av att ta Pergotime?

• Helena 383

Hej!
    Tack för alla svar, ska ringa till gyn i morgon och fråga. Men bara för att jag har normalt AMH-värde så behöver inte min ägglossning vara normal, har jag fattat det rätt då? Just nu så sjuuukt trött på att hoppas och hoppas och hoppas på att bli gravid :(

• Helena 383

Hej!
    Det var inte jag som hade 11 i AMH. Jag vet inte mitt värde bara att det var normalt. 

• Helena 383

Nu har jag pratat med sköterska på gyn och hon skulle prata med gynekologen så skulle jag höra något i morgon om ev Pergotime. 
    Någon som ätit dessa tabletter och som vet hur man mår av Pergotime?

Svar på tråden Ni som kan detta med AMH-värde