Inlägg från: Malla1 |Visa alla inlägg
  • Malla1

Hur kan man låta sina barn komma för sent till skolan?

Det kan även bero på andra saker. Min dotter har en förmåga att komma försent på morgonen pga hennes dåliga morgon humör med väldiga utbrott vissa dagar som gör att vi inte kommer iväg snabbare, tar oss ungefär 15 min i vanliga fall att gå till skolan men vissa mornar har vi inte ens kommit hemifrån 10 minuter innan hon börjar. Så det är inte alltid förälderns fel att barnet kommer för sent!

• Malla1

Om hon är hysterisk och vägrar allting vad ska då jag som förälder göra? Jag anser att det är bättre att hon kommer 5-10 min för sent än inye får gå dit alls vilket har hänt någon gång att hon fått stanna hemma.

• Malla1

Min dotter är under utredning för hennes beteende. Tycker det är fel att dömma andra när ni inte har en aning om hur det är. Mina barn (har 4 stycken) går upp halv 6 på morgonen. Om jag vore en dålig förälder så borde mina andra barn oxå vara som henne men dom är inte ens i närheten ! Jag kämpar som ett svin för min dotters skull och hon har varit såhär ända den hon föddes. Hennes skola vet hur det ligger till och det är alltid morgonen som är värst. Så slyta döm andra föräldrar hela tiden när ni inte vet vad som ligger bakom...

• Malla1

Ja hoppar ur den här tråden nu så kan ju ni som är "bättre" föräldrar fortsätta döma andra utan att veta bakgrunden! Väldigt vanligt idag tyvärr. Men men lycka till med era perfekta vara i eran perfekta föräldraskap så ska jag som är en sån dålig förälder fortsätta kämpa med mitt barn som inte är som alla andra! Ha det bra

• Malla1

Det är.inte säkert man kan gå hemifrån 5 minuter tidigare, och dom sagt mina barn vaknar halv 6 så det är inte det som är problemet.

Svar på tråden Hur kan man låta sina barn komma för sent till skolan?