Tiggarna på Sthlms central.
TS, varför tillkallade du inte mcdonaldspersonal?
TS, varför tillkallade du inte mcdonaldspersonal?
Det är bara att förbjuda tiggeri och kasta ut skiten ur landet. De har inget här att göra.
Synd att så många svenskar är så naiva. Det är därför det ser ut som ts beskriver.
Nej, och därför har vi drivor av tiggare i våra städer. Jag antar att du tycker att det är trevligt.
På vilket sätt?
När ska folk fatta att inte bara SD:are ogillar tiggeriet?
En tiggare kom fram till min syster som tyckte att hon kunde plocka ut pengar från bankomaten och förföljde henne en bra bit...
När ska folk inse att dessa tiggare vill inte integrera sig i samhället utan vill sitta och tigga, annars hade dom inte suttit där...
Om de svalt de inte ens kunna att ta sig till Sverige.
De är fattiga ja, men de svälter inte.
Och på restauranger eller caféer får de inte tigga, så säg till personalen nästa gång TS. Ingen ska behöva bli ofredad när h*n sitter och äter.
Jag har skrivit om det upprepade gånger i tråden, LÄS människa!
Du är inne i varje tråd o kritiserar varje inlägg utan att komma med nått... Seriöst gå vidare utan att passera gå...
[quote=76011211][quote-nick]Anonym (mrs) skrev 2015-11-16 20:42:54 följande:[/quote-nick][/quote]
Hahaha
Och du hade inte alls möjlighet att tillkalla personal innan hon blev för påslagen?
Eller kom hon flygandes från ingenstans?
?
Rätt intressant hur en del tänker, de har inte tid att tilkalla personal för att bli av med en tiggare, däremot har de tid att sitta och gnälla på internet över det "hemska" som inträffat.
Kanske finns gott om tid när man sitter på tåget efter händelsen och reflekterar över saken.