Spolning av äggledare, försenad mens men NEG graviditetstest
Vad menar du med spolning? Den 4dec ska jag till gyn o de ska spruta in kontrast för att se att de ibte är något stopp.
Vad menar du med spolning? Den 4dec ska jag till gyn o de ska spruta in kontrast för att se att de ibte är något stopp.
TS - du kan ju ha haft lite sen ägglossning så mensen därför är lite sen. Tror inte att det är någon fara, men ring dem om du är orolig och fråga om råd. Tänker även att det inte är fy skam även om ena äggledaren inte skulle vara helt bra, du behöver inte mer än en för att få ännu ett barn :) Håller tummarna att det snart kommer igång och att det kommer gå bra för dig.
Tråkigt att det inte blev en graviditet, men skönt att mensen ändå kom tillslut utan att dröja i flera månader. Det är bara att bryta ihop och ta sig samman igen på något vis.
För mig tog det nästan precis 3 år att bli gravid med första barnet. Hon är ännu inte född, jag är i v. 30 nu. Hon kom till med IVF/ICSI.
Jag vet att det är många månader sedan februari och att det känns hopplöst, men det är det faktiskt inte. Ni har inte försökt ett år än, och nu vet du att åtminstone en äggstock är prima. Är det så att bara den ena funkar kan det säkert ta "dubbelt så lång tid" som för andra som har två fina, i och med att du eventuellt bara kan lyckas varannan månad. Så misströsta inte, utan ge det tid.
Men vafan, j*vla telefon som gör som den vill idag!! Jag tog oxå alvedon innan* ska det stå