Spolning av äggledare, försenad mens men NEG graviditetstest
Din försenade mens kan bero på din endometrios, eller senare ägglossning. När gjordes spolningen?
Din försenade mens kan bero på din endometrios, eller senare ägglossning. När gjordes spolningen?
Spolning gjordes 21 oktober, runt fyra dagar efter förra mensen.
Ska vänta och se haha inget annat val.
Det sägs att det bara ska ta en timma samt att jag kan ta bilen till jobbet efteråt. Hpller ni med som gjort detta?
Skulle ha fått mens den 11. 30 dagars cykel, gjorde spolning fyra dagar efter mens.
Börjar dock kännas som att det kan vara mens på gång ???? Uppdaterar om det blir så.
Fick mens och mår skit. Citodon är min bästa vän de här dagarna.
Hur länge har ni försökt bli gravida?
Trevlig dag på er tjejer
Spännande!!! Såg allt bra ut? Håller tummarna för plus snart då :)
Underbart att höra :D Hehe, kul att det "sprutade", förstår att de skrattade ;)
Jomen precis så kändes det för mig också. Inte direkt jätteont, bara obehagligt, men det är det ju mycket i världen som är. Jag tryckte i mig lite alvedon för säkerhets skull och så var det bra med det :) Smärtupplevelse brukar ha mycket att göra med rädsla, är man väldigt rädd och låter rädslan rusa iväg med en kan även begränsad smärta kännas fruktansvärd. Och, förstås, som du skriver - en del har en lägre tröskel för smärta. Jag hade en supergullig BM som stod och strök mitt hår hela spolningen då maken hastigt och lustigt fått dra sig ur (akutbesök hos veterinären), det hjälpte jättemycket :)
Men vafan, j*vla telefon som gör som den vill idag!! Jag tog oxå alvedon innan* ska det stå
Det är nog en bra idé. Man ska inte ha ont om man inte behöver. Och bra läkare som påminde. Känslan av kontroll gör enormt mycket. Jag är ledsen, men det här är jättekul XD
"Jag tog på Alvedon" - snacka om effektiva tabletter man bara behöver röra vid för att få lindring :P