Inlägg från: Lilla Luna |Visa alla inlägg
  • Lilla Luna

Planerar barn - Unga föräldrar

Jennymariaa skrev 2016-05-05 21:32:28 följande:

Det sägs att sparkarna i den veckan inte är så starka att man kan känna av dom. Tippar nog på en rörelse ist. Men mysigt är det!! <3

Ja, var nog mer en rörelse jag var inne på, men just att man kände det utifrån som ett litet petande från insidan flera gånger. Typ på samma ställe varje gång. :) supermysigt. Nu kommer jag ju inte kunna låta bli att hålla händerna på magen.
  • Lilla Luna
    Jennymariaa skrev 2016-05-15 20:39:28 följande:

Hur går det för alla?? :)

Precis klivit in i vecka 17 (16+1). Mår fortfarande jättebra. Trötthet som kommer och går, olika från dag till dag. Emellanåt har jag en del växtvärk. Annars inga symptom eller så, mer än att jag kan känna att det rör sig där inne om jag lägger handen på magen. Börjar få en pyttemage. Den får gärna vänta lite till. RUL 1/6 och efter det tänkte jag berätta för kollegorna. Sen gör vi det offentligt för vänner och bekanta i vecka 20. :)
  • Lilla Luna
    Jennymariaa skrev 2016-05-16 13:03:22 följande:

Åh det är ju inte lång tid kvar tills dess! Ska ni ta reda på kön? :)

Tiden går fort. Är i Paris nu och då jag kommer hem är det typ en vecka kvar till RUL. Vi tänkte inte kolla kön. Så får bli en överraskning. :)
  • Lilla Luna
    Jennymariaa skrev 2016-05-18 21:49:42 följande:

Spännande!! Har du någon känsla om det är flicka eller pojke?? :)

De flesta tror pojke. Jag också i början men nu är jag osäker. Mamma tror stenhårt på en rödhårig pojke som kommer födas 24 oktober. :)
  • Lilla Luna
    Jennymariaa skrev 2016-05-20 14:05:32 följande:

Då får vi se om hon har rätt haha:) när är ditt bf datum??

28/10 men tror jag blir flyttad in i november efter rul. Misstänker äl kring alla hjärtans dag helgen. Testade svagt positivt 11 dagar efter det. Vi får se. Hoppas på att få stanna i oktober.
  • Lilla Luna
    LICORICE skrev 2016-05-23 14:52:39 följande:

Tänkte bara flika in och önska er lycka till. Har letat efter en tråd länge att följa och vara delaktig i. Synd att jag hittade den såpass sent bara. :)

Du är välkommen att vara med du också. :)
  • Lilla Luna

Snart onsdag och rul. Hoppas verkligen att jag får vara kvar på samma bf eller får ett tidigare men jag tror på senare.

Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar