Planerar barn - Unga föräldrar
Åh! Helt galet vad tiden går. Hur mår du nu? :)
Åh! Helt galet vad tiden går. Hur mår du nu? :)
Glad påsk tjejer! Vilken vecka är ni i nu?:)
Var på RUL idag och fick veta att vi väntar en liten flicka och att allt såg bra ut! Hon är envis och gjorde det inte lätt för barnmorskan ;)
Jag ska på RUL om två dagar, klev in i v. 20 idag. Börjar bli nervös inför Torsdag nu. Tror jag också har en liten flicka i magen, men mannen tror på en pojke så det blir spännande!
Har någon i gruppen funderat på ett extra ultraljud mellan rul och förlossningen? Jag funderar på gå privat mellan v. 25-30. Eventuellt ett 3D ultraljud. Vi har gått privat både i v. 8 och 12 på Emma ultraljud i Malmö och vi är verkligen super nöjda!
Igår var vi på rul. Blir en liten pojke som såg ut att må hur bra som helst! <3
Hur går det för alla?? :)
Skönt att du mår bra!!! Bara att njuta nu :))
Wiho!! Nu är vi nere på tvåsiffriga dagar. 99 dagar till bf <3
Åh <3 så skönt att vara under 100 dagar!
Ja det är något speciellt med det! Samma med veckor. Somliga veckor känns mer speciella än andra haha :)
Sitter i väntrummet på ultraljud. Blrjar bli nervöst och minuterna går segt.
Jösses vad tiden flyger iväg :o 57 dagar kvar till bf och har knappt hunnit fatta det! I juli är hon beräknad att komma och kan inte fatta att jag snart gått hela 9 månader... plussade igår ju? Eller? Haha. Värmen har verkligen börjat ta kål på mig! Vad gör ni andra preggos nu i denna otroliga värme bölja för att överleva!? xD Ska till havet i morgon o får se om sambon får släpa hem mig där ifrån sen hahahahaha
Idag går jag in i vecka 30! <3 känns helt sjukt, bara 10 veckor kvar
Galet!!! Samtidigt som tiden går snabbt & så gör den ändå inte det. Men man får låta bli att tänka o längta så mycket <3
Har du koll på alla prylar o så eller du har mycket kvar att handla? :)
Ja jag känner nog att det mesta är klart. Småsaker kvar som kissskydd till vaggan & såklart blöjor o så. Man kommer säkert på mer sen men samtidigt vill jag inte behöva tänka på det första tiden. Snart får man väl börja skriva upp det man tänker för minnet börjar svika ibland haha :)
Gick in i v 34 idag och längtar något enormt nu! Jag mår bra förutom att det är svårt att sova och att jag får sammandragningar väldigt lätt men det är det värt för snart är vår flicka här! :D