• Önskan94

Planerar barn - Unga föräldrar

Jennymariaa skrev 2015-12-24 07:03:33 följande:

God jul på er!! <3

Tack detsamma! :)
  • Önskan94
    Lilla Luna skrev 2015-12-24 11:27:25 följande:

God Jul tjejer! För oss som inte lyckats i år så håller jag tummarna för nästa år. Till de som plussat, GRATTIS!

God jul på dig med och jag håller tummarna att jan 2016 börjar bra för er allihop med en massa plus! :) Tack!
  • Önskan94
    Jennymariaa skrev 2016-01-02 09:28:05 följande:

Efter femte försöket är det äntligen vår tur!!! Kan knappt fatta det än :))

Åh grattis!! Nä det är svårt att smälta det! :)
  • Önskan94

Gick in i v11 idag och ska se lilla pyret på torsdag! Gud va jag längtar och vill bara komma till v 13 nuuu.. Jag håller tummarna för alla er andra att ni får era plus inom snar framtid!

• Önskan94
    arh skrev 2016-02-26 06:31:48 följande:

Ser ni mitt svaga plus??

Åh grattis! Du är absolut gravid!! :)
  • Önskan94

Spännande med massor av plus i gruppen! Själv går jag in i vecka 15 på fredag och har äntligen slutat må illa till och från :) Just nu känns det mest annorlunda i livmodern och jag märker att det händer saker. Längtar så till RUL 5/4 och vi vill bara veta vad pyret är för något så vi kan börja handla hem mer saker :)

• Önskan94

Man brukar utgå ifrån sista mensen men då brukar man räkna att man har en cykel på 28 dagar och äl på dag 14 men vissa har längre cykler och senare äl vilket innebär att man är kortare gången än vad man "utgår" ifrån. Om man vet när man hade äl så kan man räkna graviditeten två veckor längre än från datumet då äl ägde rum :)

• Önskan94
    Emmissara skrev 2016-03-06 10:50:56 följande:

Tog detta nyss och skakar fortfarande. Vi har fortfarande gäster här hemma så när de har åkt så får maken den glada nyheten

Åh grattis! Det är så häftigt att få det svart på vitt! :)
  • Önskan94
    Jennymariaa skrev 2016-03-14 09:52:48 följande:

Det kommer gå snabbt!! <3 är redan i v.15 & bara 30 dagar kvar till rul :D

Spännande! Jag är i v 16 och har 22 dagar kvar till RUL :D
Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar