Planerar barn - Unga föräldrar
God jul på er!! <3
God jul på er!! <3
God Jul tjejer! För oss som inte lyckats i år så håller jag tummarna för nästa år. Till de som plussat, GRATTIS!
Efter femte försöket är det äntligen vår tur!!! Kan knappt fatta det än :))
Jag håller tummarna för er alla att ni plussar denna månaden!
Gick in i v11 idag och ska se lilla pyret på torsdag! Gud va jag längtar och vill bara komma till v 13 nuuu.. Jag håller tummarna för alla er andra att ni får era plus inom snar framtid!
Ser ni mitt svaga plus??
Spännande med massor av plus i gruppen! Själv går jag in i vecka 15 på fredag och har äntligen slutat må illa till och från :) Just nu känns det mest annorlunda i livmodern och jag märker att det händer saker. Längtar så till RUL 5/4 och vi vill bara veta vad pyret är för något så vi kan börja handla hem mer saker :)
Man brukar utgå ifrån sista mensen men då brukar man räkna att man har en cykel på 28 dagar och äl på dag 14 men vissa har längre cykler och senare äl vilket innebär att man är kortare gången än vad man "utgår" ifrån. Om man vet när man hade äl så kan man räkna graviditeten två veckor längre än från datumet då äl ägde rum :)
Tog detta nyss och skakar fortfarande. Vi har fortfarande gäster här hemma så när de har åkt så får maken den glada nyheten
Det kommer gå snabbt!! <3 är redan i v.15 & bara 30 dagar kvar till rul :D