• Önskan94

Planerar barn - Unga föräldrar

arh skrev 2015-12-16 20:13:58 följande:

Lite uppdatering från min sida, 3 (snart 2) dagar kvar till bim enligt appen. Inga större symtom på att nått är på gång. Hade ju som sagt lite stickningar för några dagar sedan men inget mer efter det. Väldigt smått öm i brösten, alltså det märks bara om jag tar på dom. Så vi får se.. Jag väntar nog till den 19e-20e med att testa iallafall men jag håller tummarna :)

Spännande när det börjar närma sig! Hoppas att du får ett fint stort plus när du testar dig och att mensen håller sig borta! :)
  • Önskan94
    Lilla Luna skrev 2015-12-16 20:19:12 följande:

Värsta mensen på länge! Igår brände jag vid julgodiset jag bakade för jag fick så ont att jag låt dubbelvikt på golvet. Sen sov jag mitt på dagen för att slippa smärtan. Jaja, snart ska det vara över och vi ger oss på nästa försök.

Usch va trist! Ta smärtstillande och vila! Hoppas den snart är över så att du slipper smärtan! Håller tummarna för att ni plussar på detta försöket! :)
  • Önskan94
    Anonym (C) skrev 2015-12-18 10:29:09 följande:

Bim idag och negativt test.. :/ hoppas mensen inte kommer och att det blir ett positivt test om nån dag.

Kanske bara tidigt att testa, håller tummarna :)
  • Önskan94
    arh skrev 2015-12-18 22:47:32 följande:

BIM imorgon. Har ännu inte kännt av några menssymtom. Jag är en av de lyckligt lottade att slippa mensvärk men jag har alltid lite känningar 1-2 dagar innan beräknad mens. Men ingenting nu, varken det eller särskilt ömma bröst. Imorgon tänker jag testa och jag håller tummarna men jag har inte allt för höga förhoppningar.

Det enda egentligen gravid symtomen är att jag har varit lite svajig i humöret det senaste dagarna när det gäller min sambo. Otroligt lätt irriterad men det vänder snabbt men inte särskilt blödig. Brukar aldrig heller ha pms just men någon dag innan mens kan jag ha lättare till tårar än så som det varit nu. Jag är nästan alltid trött och speciellt nu när jag jobbat mornar och lägger mig lika sent som vanligt så jag kan inte avgöra helt om jag är tröttare än vanligt heller :)

Låter väldigt spännande! Hoppas skillnaden i ditt humör och mående resulterar i ett stort plus imorgon! Kommer att hålla tummarna och vänta på ditt resultat ;)
  • Önskan94
    arh skrev 2015-12-19 06:15:09 följande:

Det var negativt, jag får väl se när mensen kommer och försöka igen nästa månad :)

Va tråkigt :( men så länge mensen inte kommer finns det hopp! Du kanske hade äl senare eller så har du bara inte hunnit producera tillräckligt med hcg ännu :)
  • Önskan94
    Mia95 skrev 2015-12-20 19:35:34 följande:

Mensen kom som ett brev på posten idag efter vuxenmyset igår kväll..fan :(

Va tråkigt! :( hoppas det tar sig nästa gång!!
  • Önskan94
    Anonym (C) skrev 2015-12-21 06:41:20 följande:

Så väldigt svagt streck. Men visst ser ni det? Bim+3 idag. Tror jag köper ett digitalt och testar imorgon.

Jag ser!! Grattis :D
  • Önskan94
    Anonym (C) skrev 2015-12-21 07:24:32 följande:

Tack! Är orolig över ifall missfallsrisken är högre när man får svaga plus. :/

Nä det tror jag inte! Ägget fäste kanske senare vilket gör att mängden hormon i urinen är lägre bara! Är det RFSU test? Har hört att dom visar lite senare :)
  • Önskan94

Jag plussade idag på äl+9! Jag är i chock.. Hoppas det lilla pyret vill stanna och att vi blir föräldrar i september! :D

• Önskan94
    arh skrev 2015-12-23 11:17:56 följande:

Grattis! Testade du något innan det eller väntade du på +9?

Testade negativt idag också Bim+4, jag har börjat ge upp hoppet för den här omgången :/

Tack så mycket! Jag testade igår också utan några förväntningar eftersom det är så tidigt ju.. Men jag tyckte mig ana något extremt svagt som lika gärna kunde varit spökstreck.. Jag testade imorse igen och fick ett tydligt men svagt plus och tog därför ett digitalt för att få det bekräftat och där stod det gravid 1-2 :)

Ge inte upp förrän mensen kommer! Du hade kanske en senare äl än vad du trodde :)
Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar