Inlägg från: Lilla Luna |Visa alla inlägg
  • Lilla Luna

Planerar barn - Unga föräldrar

Bim/bim+1 beroende på app. Ingen mens. Vet inte när jag hade äl eller hur lång cykel jag har så kanske är lite tidigt än ändå.

Dagens test:

Testlagrets.

Gravidkollens. Dock efter en bra stund. Blankt i början men de sägs vara värdelösa.

Väntar och ser. Håller mensen sig borta blir det ett cb på onsdag.

• Lilla Luna
    Anonym (C) skrev 2015-12-13 20:09:50 följande:

På första ser jag en svag skugga men på andra ingenting. Hoppas det blir starkare. :)

Det är så jättesvagt att jag inte vågar hoppas än. Jag väntar och ser vad som händer. Hur det ser ut om några dagar. Det andra testet var sjukt svårt att se på först. Kanske bara jag som stirrat på det för länge?

• Lilla Luna

Spottings. Blod på pappret när jag var på toa nyss. Var väl spök jag såg på testet imorse.

• Lilla Luna

Värsta mensen på länge! Igår brände jag vid julgodiset jag bakade för jag fick så ont att jag låt dubbelvikt på golvet. Sen sov jag mitt på dagen för att slippa smärtan. Jaja, snart ska det vara över och vi ger oss på nästa försök.

• Lilla Luna

Det är fint vilket stöd man kan få här inne. :) nu känns det bättre och snart är mensen över och det är dags att vänta in äl. Men först kommer julafton. :) håller tummarna för er som väntar på BIM.

• Lilla Luna

Ser men ser inte riktigt färgen. Ser mer grått ut via paddan... Hoppas det är ett plus, håller tummarna!

Anonym (C) skrev 2015-12-21 06:41:20 följande:

Så väldigt svagt streck. Men visst ser ni det? Bim+3 idag. Tror jag köper ett digitalt och testar imorgon.

• Lilla Luna
    Anonym (C) skrev 2015-12-21 15:46:26 följande:

Det var rosa/rött och placerat på rätt ställe.

Men då får jag gratulera då! :) Grattis! :D
  • Lilla Luna

God Jul tjejer! För oss som inte lyckats i år så håller jag tummarna för nästa år. Till de som plussat, GRATTIS!

• Lilla Luna
    Jennymariaa skrev 2016-01-02 09:28:05 följande:

Efter femte försöket är det äntligen vår tur!!! Kan knappt fatta det än :))

Grattis!!! :D
  • Lilla Luna

Vi hade sex en gång dagen innan äl, enligt app. Några dagar senare hade jag äl flytningar. Vi har inte haft sex på typ två veckor.... Så chansen är ju minimal. Börjar känna av att mensen är på g. Ömma bröstvårtor för första gången. BIM på torsdag. :/

Vi ska också ta en paus, sambon är liksom inte med på noterna längre. Vi ska pausa och slippa stressen. Och jag vill inte ha barn sent på året av vissa skäl. Men vi får se.

Hoppas på plus nu!

Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar