• arh

Planerar barn - Unga föräldrar

Lilla Luna skrev 2016-02-11 12:18:49 följande:

Hållt mig borta ett tag men är på väg tillbaka. Inväntar äl men har inga förhoppningar alls. Vi får väl se. Har så mycket som händer nu och känner mig smått stressad på jobbet så jag har lite som går emot mig.

Inatt drömde jag att en gammal vän, som jag tappade kontakten med för fem år sedan, var gravid. Hon berättade för mig och önskade att jag också var gravid. Vaknade precis då jag skulle ta ett test. Hm..

Välkommen tillbaka :) jag håller iallafall tummarna som vanligt både för dig och för mig :p
  • arh
    9camilla9 skrev 2016-02-11 21:52:11 följande:

Tänkte om man kanske skulle kunna få vara med här?:) jag är 18år snart 19 och min sambo är 26 .vi är inne på 5månaden av försök nu. Tog ett graviditetstest nu på kvällen o fick ett svagt streck. Tänkte om ni kanske skulle vilja hjälpa mig att analysera? :) översta är från ikv o de nedersta är från igår.

Hej och välkommen! Berätta gärna lite mer om er själv :)
    Jag ser tyvärr bara ett streck per sticka vilket betyder inte gravid, kan ju vara ljuset också såklart men jag ser iallafall bara ett streck :/
  • arh
    Miniflicka93 skrev 2016-02-14 17:10:11 följande:
    Ska jag pröva att tipsa om en grej? Vi försökte i 8 månader innan de tog och läste om bisolvon att de funkat för många och tänkte jag inte har något att förlora. Prövade bisolvon o blev gravid på första försöket :) alltid värt att pröva!!
    Jo jag vet att det ska ha en viss effekt. Men oftast har vi sex på kvällen och då kliver jag inte upp utan lägger mig och sover man ska ju helst ligga stilla ett tag efter osv :) men jag kanske får prova det om det inte blir nått nu, det finns ju inget att förlora direkt på det :)
  • arh
    obalanserad skrev 2016-02-14 19:27:09 följande:
    Hur ofta ska man ta bisolvon? Förklara mer haha :D
    Jag har för mig att jag läst att man ska börja med bisolvon dagen innan man tänkt ha sex. Det är ju alltså något i bisolvonen som gör att spermierna ska ha lättare att ta sig in :)
  • arh

Äntligen några andra än jag som skriver haha..

Bim imorgon och ingen mens i sikte ännu så vi får se, har haft typ små känningar i livmodern till och från hela veckan dock :S Jag tror jag ska försöka hålla mig med att testa till på lördag om mensen inte kommer innan..

• arh

HJÄLP MIG NU. okej jag kunde inte hålla mig från att testa...

Ser ni alternativ a när det visar ett svagt plus. Negativt ska inte visa någon skugga av det andra sträcket.

• arh

har ju som sagt bim idag vad jag vet iallafall men att det är svagt, kan det bero på om jag är låg hormon eller så eller att min ÄL kanske var ett annat datum än vad jag trodde. Jag blir galen, ett svagt plus är ju ändå ett plus visst är jag väl gravid?!?!

• arh
    Emmissara skrev 2016-02-25 11:19:35 följande:

Tänkte skriva en liten uppdatering, Enligt NC hade jag ÄL i lördags på CD 32, är nu på CD37 och därmed ÄL+5. Jag lyckades pricka in ganska bra med mys innan ÄL den här gången så jag hoppas på det bästa, men jag har inte för höga förhoppningar,
    "Varför skulle de just funka den här månaden när det inte har funkat innan?" Lite så tänker jag nu för tiden, ändå blir jag ledsen och besviken på min kropp när mensen kommer. 

Håller tummarna :)
Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar