Inlägg från: Villhaenliten |Visa alla inlägg
  • Villhaenliten

Planerar barn - Unga föräldrar

Hoppar in här då jag tycker att "unga föräldrar" passar mer än bra på mig. Har de senaste dagarna haft mensvärk, ömma bröstvårtor, fått typ som en mörkare nyans kring bröstvårtorna, synligare blodådror kring brösten och ut över armen och jag har en känsla av att jag ev är gravid då jag aldrig upplevt liknade symptom med min kropp förut. Bim 29/2 så vi får väl se :)

• Villhaenliten

Kan även kort tillägga jag snart blir 18 och att jag har tagit två tester, neg, redan. Men allt hänger ju på hCG så det är bara att ha lite tålamod :)

• Villhaenliten
    obalanserad skrev 2016-02-26 01:11:48 följande:
    Välkommen :) du är 98a eller? Jag är 97a, kul med någon i samma ålder!
    Ja precis, jag är 98a :)
  • Villhaenliten
    obalanserad skrev 2016-02-26 10:54:57 följande:
    Och vart i landet bor du? :)
    Min pojkvän blev 23 för några dagar sedan och vi båda är bosatta i Västra Götaland :)
  • Villhaenliten

Fick nya, jag vad tror är, symtom idag. Extremt stel i nacken (på gränsen till nackspärr) samt att 1 min efter intagen frukost kom den upp lika fort igen. Har ingen feber och känner mig absolut inte sjuk, och mår inte illa överhuvudtaget längre. Har inte ätit något efter utgångsdatum eller liknande heller, lite keso och en kopp te bestod frullen av. Är detta normalt?!

• Villhaenliten

Bim idag. Synligare (tror jag) blodådror på brösten och ut över armarna. Ömma känningar i bröstvårtorna försvann igår eller i förrgår om jag inte missminner mig. Kändes lite konstigt i nedre delen av magen tidigt imorse, osäker på om det är mensvärk/molvärk eller gasig i magen haha. Tog ett negativt test imorse så det kändes väldigt tråkigt, bör jag vänta lite till och ta ett nytt test eller är det kört?

• Villhaenliten

Bim+7 idag. Mina "symptom" (ömmande bröstvårtor mm) som hade försvunnit kom tillbaka igår kväll, idag har har pyttelite bruna flytningar (oro?!). Ska ta ett test idag så får vi se. Men vad tror ni? Om man utgår från mina återkommande symptom samt bruna flytningar?

• Villhaenliten

Förlåt för äcklig bild!! Men kan detta vara nidblödning? Har tre dagar kvar till mens och min mens är ALLTID klarröd och verkligen rinnande.

Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar