Inlägg från: Anonym (Var rädda nu) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Var rädda nu)

Detta kommer hända i Sverige med snart!!

Nu sa dom nyss på CNN att en av gärningsmännen är gripen och han har sagt att han är isismedlem från Syrien!!!!

• Anonym (Var rädda nu)

Välkommen till helvetet Europa!

• Anonym (Var rädda nu)
    Anonym (Usch) skrev 2015-11-14 00:51:52 följande:

Jag avskyr IS, och jag avskyr idioter som tror att IS endast vill döda västerlänningar och spottar på människor i Mellanöstern som just nu lever i ett helvete.

Du lever i Sverige, är inte ett dugg drabbad och behöver inte oroa dig för att dina barn ska bli halshuggna när som helst, men ändå har du mage att ta på dig offerkoftan och se dig som det största offret bara för att du är västerlänning?

Fyfan vad vidrigt. 

Ut ur Sverige, din isiskramare!!! Försvinn!
  • Anonym (Var rädda nu)

Isis mål är att utrota alla "infidels", vilken den största gruppen är just västerlänningar. Sen göra en ny världsordning bestående av fundamentalisktisk islam.

• Anonym (Var rädda nu)
    Anonym (:O) skrev 2015-11-14 00:59:21 följande:

[quote=76001233][quote-nick]Anonym (Usch) skrev 2015-11-14 00:51:52 följande:[/quote-nick]Jag avskyr IS, och jag avskyr idioter som tror att IS endast vill döda västerlänningar och spottar på människor i Mellanöstern som just nu lever i ett helvete.

Du lever i Sverige, är inte ett dugg drabbad och behöver inte oroa dig för att dina barn ska bli halshuggna när som helst, men ändå har du mage att ta på dig offerkoftan och se dig som det största offret bara för att du är västerlänning?

Fyfan vad vidrigt. [/quote

Inte ett dugg drabbad?? Omg är du på riktgt!

Denna människa är antagligen en isis supporter om inte en medlem.
  • Anonym (Var rädda nu)
    Anonym (Usch) skrev 2015-11-14 01:04:57 följande:

Nej, personen är inte ett dugg drabbad. Att det skulle ske något i Sverige snart och TS råkar vara ett av offren DÅ drabbas hen.

Att man känner sig rädd för att det kommer in IS-stödjare är absolut inte att vara drabbad.  

Terroristers mål är att sprida skräck och de lyckas iom dessa dåd. Det är ingen fråga OM detta kommer hända i Sverige utan NÄR. Denna ISis är väldigt välkoordinerad, detta kan hända imorgon, varsomhelst i Europa.

Enda sättet att stoppa dessa mördare är att utvisa alla flyktingar och hjälpa på plats istället.

Men svenska regeringen har utsatt svenska folket för livsfara iom noll kontroll på vad det är för skit som strömmar in i Sverige och lagt locket på för diskussion och svartmålat de som opponerar sig med stämplar som rasist.

Hade bara SD fått majoriteten hade Sverige fortfarande vart intakt idag.
  • Anonym (Var rädda nu)

Signatur Usch är antagligen en Is sympatisör, så se upp. Som sagt, det finns många isisanhängare i Sverige nu och de har funnits här i många år.

• Anonym (Var rädda nu)
    Anonym (Usch) skrev 2015-11-14 01:26:46 följande:

Men varför fortsätter du argumentera när du uppenbarligen inte läst det första inlägget jag citerade? Jag skrev aldrig ett svar om trådens ämne, utan citerade TS som menade att IS ENDA SYFTE är att ta död på västerlänningar.

Ditt sista stycke säger däremot emot TS, då TS inte ens erkänner att IS har andra mål vilket är just det som gör mig förbannad. 

Du snackar SKIT!!! Skriv inte i denna tråd!
  • Anonym (Var rädda nu)
    Anonym (Usch) skrev 2015-11-14 01:33:54 följande:

Jag skrev att TS ska sluta vara egoist, anser du inte att IS enda syfte är att utrota västerlänningar så behöver du inte ta det personligt.

Den som själv sitter tryggt i sitt hem (notera att kommentaren inte har något med terrordådet i Paris att göra) och samtidigt känner sig mer drabbad än den kristne, shiamuslimske eller yezidiske personen i Mellanöstern är en egoist.

Då hade TS rättat sig om hen menat det, men istället kallar hen mig för istödjare, så uppenbarligen står hen fast vid att IS inte har några andra mål.

Men bra att du säger emot det och erkänner att IS även avskyr andra grupper! 

Du försöker förleda själva huvudfrågan, det som händer, det som isis är ansvariga för med ett jävla ovidkommande dravel.

Varför?

Stäng gränserna nu, ut med alla flyktingar och UT med alla isissupportrar som dig. Är det nån som ska säga USCH är det vi som vill bevara Sverige fritt från Mellanösterns vidriga människosyn. INGEN kan känna sig säker längre, i synnerhet inte svensken just för att INGEN som helst kontroll har utförts vid våra vidöppna gränser.

Många kommer dö tyvärr, över hela Europa och igen, i synnerhet Sverige.
  • Anonym (Var rädda nu)
    Anonym (Skrik-Alice) skrev 2015-11-14 01:39:48 följande:

Man kan inte gå omkring och vara rädd hela tiden!! Om man ser spöken, terrorister och mördare över allt får man nog bosätta sig i en liten koja i skogen. Det är överdrivet att späda på rädsla. Det händer bombattentat över allt i Mellanöstern då och då och de nämns bara i förbi farten i nyheterna men när något lika hemskt händer i Europa och Paris ska tv sända extra och tidningarna skriver extra mycket och sänder live. Skillnad på folk och folk? Var inte rädda. Rädsla är farligt och kuvar.

Nu är rädslan befarad och det är så gott som garanterat att det kommer hända något stort i Sverige också inom kort.

Och det kommer vara bekostat med våra egna skattepengar. Klart som fan att isis strömmar in under maskering som flykting när gränserna är vidöppna och pengarna hivas över dessa sk flyktingarna. Varför tror du dessa människor väljer att knalla hela vägen upp till Sverige när dom väl är på säker mark? Jo, för att Sveriges kontroll är likamed noll och det är extremt lätt att etablera terrorceller med hjälp av svenska medel.

Nu kommer väl fler svenskar vakna upp ändå? Snälla!!!
Svar på tråden Detta kommer hända i Sverige med snart!!