Detta kommer hända i Sverige med snart!!
Nu sa dom nyss på CNN att en av gärningsmännen är gripen och han har sagt att han är isismedlem från Syrien!!!!
Nu sa dom nyss på CNN att en av gärningsmännen är gripen och han har sagt att han är isismedlem från Syrien!!!!
Välkommen till helvetet Europa!
Jag avskyr IS, och jag avskyr idioter som tror att IS endast vill döda västerlänningar och spottar på människor i Mellanöstern som just nu lever i ett helvete.
Du lever i Sverige, är inte ett dugg drabbad och behöver inte oroa dig för att dina barn ska bli halshuggna när som helst, men ändå har du mage att ta på dig offerkoftan och se dig som det största offret bara för att du är västerlänning?
Fyfan vad vidrigt.
Isis mål är att utrota alla "infidels", vilken den största gruppen är just västerlänningar. Sen göra en ny världsordning bestående av fundamentalisktisk islam.
[quote=76001233][quote-nick]Anonym (Usch) skrev 2015-11-14 00:51:52 följande:[/quote-nick]Jag avskyr IS, och jag avskyr idioter som tror att IS endast vill döda västerlänningar och spottar på människor i Mellanöstern som just nu lever i ett helvete.
Du lever i Sverige, är inte ett dugg drabbad och behöver inte oroa dig för att dina barn ska bli halshuggna när som helst, men ändå har du mage att ta på dig offerkoftan och se dig som det största offret bara för att du är västerlänning?
Fyfan vad vidrigt. [/quote
Inte ett dugg drabbad?? Omg är du på riktgt!
Nej, personen är inte ett dugg drabbad. Att det skulle ske något i Sverige snart och TS råkar vara ett av offren DÅ drabbas hen.
Att man känner sig rädd för att det kommer in IS-stödjare är absolut inte att vara drabbad.
Signatur Usch är antagligen en Is sympatisör, så se upp. Som sagt, det finns många isisanhängare i Sverige nu och de har funnits här i många år.
Men varför fortsätter du argumentera när du uppenbarligen inte läst det första inlägget jag citerade? Jag skrev aldrig ett svar om trådens ämne, utan citerade TS som menade att IS ENDA SYFTE är att ta död på västerlänningar.
Ditt sista stycke säger däremot emot TS, då TS inte ens erkänner att IS har andra mål vilket är just det som gör mig förbannad.
Jag skrev att TS ska sluta vara egoist, anser du inte att IS enda syfte är att utrota västerlänningar så behöver du inte ta det personligt.
Den som själv sitter tryggt i sitt hem (notera att kommentaren inte har något med terrordådet i Paris att göra) och samtidigt känner sig mer drabbad än den kristne, shiamuslimske eller yezidiske personen i Mellanöstern är en egoist.
Då hade TS rättat sig om hen menat det, men istället kallar hen mig för istödjare, så uppenbarligen står hen fast vid att IS inte har några andra mål.
Men bra att du säger emot det och erkänner att IS även avskyr andra grupper!
Man kan inte gå omkring och vara rädd hela tiden!! Om man ser spöken, terrorister och mördare över allt får man nog bosätta sig i en liten koja i skogen. Det är överdrivet att späda på rädsla. Det händer bombattentat över allt i Mellanöstern då och då och de nämns bara i förbi farten i nyheterna men när något lika hemskt händer i Europa och Paris ska tv sända extra och tidningarna skriver extra mycket och sänder live. Skillnad på folk och folk? Var inte rädda. Rädsla är farligt och kuvar.