Detta kommer hända i Sverige med snart!!
Läser i GP att Göteborg är den stad i Europa som rekryteterar flest nya medlemmar till IS. Ett eget litet IS-fäste mitt i Sverige låter föga smickrande.
Läser i GP att Göteborg är den stad i Europa som rekryteterar flest nya medlemmar till IS. Ett eget litet IS-fäste mitt i Sverige låter föga smickrande.
Nu höjer SÄPO hotnivån på att vi kommer att drabbas av attentat från 4 till 5 på en femgradig skala.
Sidan kunde inte hittas
Nu planerar regeringen att försätta landet i "kristillstånd" pg av terrorhot och flyktingströmmar enligt AB. Normala medborgerliga rättigheter som t.ex det vi ser som heliga fri och rättigheter kan förbjudas och övervakning på bred front införas. Sedan kan regeringen även fatta beslut på egen hand utan inblandning från riksdagen. Så välkommen till det nya och spännande Sverige där allt kan hända framöver allt för att rädda det som rädda går av det som en gång var en välfärdsstat.
Det enda raka för Stefan Löfven är att göra sig av med pajaspartiet MP. Ett sketet 5% parti har lyckats att förstöra landet för lång tid framöver allt för att frysa ut SD. Lider med mina barnbarnen som måste leva med problemen våra verklighetsfrämmande politiker skapat.
Enligt en undersökning från FN så är väldtäkter sex ggr vanligare här per capita än i Tyskland. Och som vanligt skyller Brottsförträngande Rådet på dom vanliga ursäktande faktorerna som t.ex anmälningsbenägenhet definition etc...
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3993&artikel=6317419