Inlägg från: Anonym (Paris) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Paris)

Detta kommer hända i Sverige med snart!!

Ny siffra. 140 dödade i terrorattentaten i Paris. Koordinerade terrorattacker på 6 platser samtidigt

• Anonym (Paris)

Fy faan vad otäckt det är. Tänk om det händer här! Löven får ta på sig skulden som bjuder in alla hit

• Anonym (Paris)

Jag röstade NEJ till EU, jag röstar på SD. Jag kan inte göra mer. Vad faan ska vi göra?? Vi kan inte se vårt land tas över och mejas ner av is. Faan vad maktlösa vi är. Fattar inte regeringen nu vad dom har ställt till med nu så gör dom det aldrig. Nu önskar dom nog att dom hade "motat Olle i grind"

• Anonym (Paris)
    Anonym (pffff) skrev 2015-11-14 02:12:57 följande:

Väldigt roande och oroande läsning, syftar på de flesta panikslagna skribenter här inne. som uppmanar folk att "vara rädda nu" och stränga gränser och gråter över vad "faan kan vi göra!!?" förtvivlande människor!

Gå och lägg er istället! så får vi höra i mån om det verkligen är isis eller vad det hela handlar om.

Klart att det är is. Vem skulle det annars vara? piff o Puff?
  • Anonym (Paris)
    Anonym (...) skrev 2015-11-14 02:18:03 följande:

Vad skönt det måste vara att vara så omedveten om sin egen omvärld.

Säg mig, lever du under en sten eller månne en björk? Kanske någon helt annanstans?

Kanske har rökt en hövding..
  • Anonym (Paris)
    Anonym (:O) skrev 2015-11-14 12:28:15 följande:

Skrämselpropaganda? Är du en idiot?

Kolla på nyheterna där sitter bl a Björklund och pratar om hur sårbara vi är och att vi i sverige och hela västvärlden varit naiva. Vi har hundratals is-terrorister som kommer tillbaka hit och haft flera planerade och gjorda terrordåd här. Så wth snackar du om?

Det känns lite skönt iaf att Björklund nu sitter och erkänner att dom har varit för naiva. Synd bara att det är försent

Lövet skulle aldrig erkänna nåt sånt. Han är nog, som nån sa ovan, förvånad eftersom vi svenskar är "såååååå snääääälla" och hjälpsamma
Svar på tråden Detta kommer hända i Sverige med snart!!