Inlägg från: Youngmulahbaby |Visa alla inlägg
  • Youngmulahbaby

Min narcissistisk mamma bröt kontakten idag med mig.

Narcissistisk mamma, Allt jag har läst på internet passar in på min mamma. Idag bröt min mamma kontakten med mig.

Men de började med att vi hade en bra relation i början tyckte jag då iaf men nu i efterhand så hade jag inte de häller då. Jag träffa en tjej som jag flytta ihop med några mil bort då börja hon tappa kontrollen över mig och jag märker att hon börjar bete sig konstigt först mot min flickvän men sen mot mig. Hon börja med pengar för hon försörjde mig då, då sluta jag med de och bröt allt med pengar och skaffade ett jobb. Då vart de ett helvete då försöker hon gå via mina kompisar och vänner hon fick några av dom att vända sig i mot mig

Men jag brydde mig inte. När inte de funka börja hon skriva på min flickväns facebook negativa kommentarer. Då fick min flickvän nog och sms:a att hon skulle sluta. Då får jag ett sms att hon säger upp kontakten med mig. De går en vecka hon fösöker få tag på mig och jag skriver ett långt sms som jag skriver att hon ska acceptera och respektera vår förhållande. Hon blir galen och skriver "att vi ska skiljas åt och bryta kontakten helt". Min pappa försöker prata vätt i henne men hon lyssnar inte.

De värsta att jag kommer inte ha några kompisar pch vänner kvar för att hon snackar skit om mig. "Men säger de skulle jag aldrig göra och att jag ljuger, då skickar jag bevis då skrev hon vi bryter här"

Några tips på att få folk att inte lyssna på henne har redan skrivit de till mina närmaste men resten?

Hur kan jag träffa resten av familjen om hon har brytit kontakten pappa tillexempel?, mina systrar som bor i närheten?

Hur är de att leva utan mamma?

Svar på tråden Min narcissistisk mamma bröt kontakten idag med mig.