Inlägg från: Anders 386 |Visa alla inlägg
  • Anders 386

MIn kille vill gärna att jag har sex med andra

Anonym (Kille) skrev 2015-11-23 15:03:16 följande:

Det låter underbart för de par som kan få in en extra man till frun/flickvännen. Att se eller höra hur hon få njuta av en annan kille och hur hon får orgasmer av honom är så läckert. Kvinnans njutning är min njutning. Tyvärr har jag inte haft stake nog att berätta för henne och jag hoppas att den gången hon frågar om eventuella fantasier att jag då törs nämna att jag vill se henne bli knullad av någon annan precis som för Swingern. :)

Du satte just ord på mina tankar. Jag har precis samma fantasi..  {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anders 386
    Anonym (Bull) skrev 2015-11-24 13:44:26 följande:
    Nu är det ju jag som är den extra killen. Inte intresserad av att trycka på mannen i paret. Han får hålla sig undan eller sitta i ett hörn.
    Du ställer upp när det handlar mer om cuckoldförhållande alltså? 

Mina fantasier handlar nog mera om en jämställd trekant där man turas om eller hjälps åt att tillfredsställa kvinnan. Inget krångel med DP eller så, mera som att kvinnan får kuk av en och smek från en annan....  
    Men jag måste nog erkänna att det skulle ligga njutning i både att se mannen som knullar min fru och min fru som blir knullad av en annan man. Och få se sin fru smeka och suga en annan mans kuk. 
    Kommentarer på det "AnabolaKillen"  ???  Oskyldig Skrattande

"Bull" kanske skulle starta en egen tråd i ämnet. Kul att veta hur andra tänker?
  • Anders 386
    Anonym (Bull) skrev 2015-11-25 12:44:15 följande:
    Haha ... finns nog många kandidater.
    Men efter vad jag läst mig till är det många som visar intresse på BC tex - men det är också många som backar ur när det börjar bli allvar. 

Men vad är det som lockar mest med att vara "extraman" eller "Bull"?. Är det möjligheten till okomplicerad sex utan känslor och sociala åtaganden - eller finns en speciell lockelse att här finns en kvinna som vill ha mig för att mannen inte räcker till? 
Svar på tråden MIn kille vill gärna att jag har sex med andra