• Asirna

MIn kille vill gärna att jag har sex med andra

Precis det har min partner sagt till mig förra veckan! Jag vägrar att ha sex med andra och kommer aldrig vilja vara med någon annan än honom.
    Önskar snarare han skulle vara svartsjuk...

• Asirna

Jag önskar mer min kille skulle vara svartsjuk, blir mer eller mindre gråtfärdig av bara tanken..
    Är väldigt gammaldags för min ålder, när jag är i en relation så är jag endast med min partner och kommer aldrig blanda in en tredje part i sexet..

Varför kan han inte vara beskyddande istället..

• Asirna
    Herrn i unform skrev 2015-11-14 07:15:52 följande:

Vad i mitt inlägg gjorde det ok att börja med personliga påhopp istället för att försöka visa att du kan argumentera på samma nivå?
    Eftersom du inte vågar vara annat än anonym så väntar jag mig kanske inte mer dock.

Och bara för att andra inte har samma inställning som du till sex och relationer betyder det inte att du har någon rätt att nedvärdera andra och deras livsval. 
    Om det inte är så att du gillar vad andra gör, låt bli att bry dig istället.

Bra svarat!

Jag håller ärligt inte med din syn på relationer, men vi är alla olika, och vi alla är mänsikor.
    Men är verkligen inte okej med påhopp, vi känner ju inte äns dig och hur ska vi då kunna döma dig som människa för bara en liten de av ditt liv som du berätta. :)
  • Asirna
    Anonym (AA) skrev 2015-11-14 13:09:24 följande:
    Ha ha ha, denna Linda har helt rätt!
    "Herrn i uniform" är en av de äckligare och mer sjuka personerna som skriver regelbundet på FL.

Man ska inte argumentera för mycket med dessa perversa avarter. De sitter mest i sina sexsekter och bekräftar deras sjuka världsbild.
    Detta inlägg visar bara vilken liten människa du är.

Jag håller inte med honom i hans syn i relationer, men inte attackerar jag honom för det.
    Han lever sitt liv som han vill och det som gör honom lycklig.

Lev ditt liv istället för att rätta andra om hur de ska leva. Lägg din energi på det som gör dig lycklig istället för att skapa dålig energi.

Vi känner inte ens honom, det enda vi vet är lite om hans relations sex liv, resten av honom känner vi inte, han är säker en jätte trevligt, goo och stark (mentalt) man.
  • Asirna

Läser att många tycker att en relation kan stärkas av detta.

Men ärligt talat, det är inte alla relationer som stärkes av detta utan det kan även försvaga en relation.

Även min kille fantiserar om detta så kommer jag aldrig kunna göra det, för mig skulle det kännas som om jag var otrogen, även han är okej med det. Och det skulle börja tära på förhållandet istället för att förstärka det.

• Asirna
    Peter53432 skrev 2015-12-03 19:36:43 följande:

Bumpar den här då även jag är en av dom som vill se min sambo knulla andra män!

Drömmer om det varje dag men det känns så svårt att berätta för henne :( Hon har reagerat starkt förut när jag tagit upp lite snuskigare grejjor...

Hur har det gått för dig Kia? Tänker du genomföra det? Blir du kåtare och kåtare ju mer du tänker på det?

En fråga, varför vill du att sin sambo ska vara med andra?
Svar på tråden MIn kille vill gärna att jag har sex med andra