Inlägg från: Anonym (Kille) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kille)

MIn kille vill gärna att jag har sex med andra

Kia- jag delar din killes fantasi. Saken är den att jag inte berättat än för min flickvän sedan 12 år om detta. Vi är båda i mitt 30 och har två barn. Jag skulle älska om hon låg med andra och berättade för mig efteråt. Jag har heller ingen önskan av att ligga med andra tjejer utan det är att hon har sex, njuter och ger njutning till någon annan som är grejen. Jag skulle heller inte vilja att hon var med någon i bekantskapskretsen men någon random som hon tycker är attraktiv får hon gärna gå loss med. Jag litar på henne och vill hon köra oskyddat eller analt skulle det vara okej.

Jag har varit inne på cuckold men hotwife är nog mer vad jag gillar även om jag gärna varit med och tittat på medan hon knullar en annan man. Jag vet inte hur hon ställer sig till detta och därför har jag inte lyft frågan med henne dock.

Hur ställer du till det efter att ha tänkt lite? Om jag är som din kille behöver du inte vara orolig att han lämnar dig eller är otrogen. Det är tjejens njutning som ger oss njutning. Att hon skulle komma hem en kväll och berätta att hon haft sex med någon annan skulle göra att jag sköt i kalsongerna tror jag. :)

• Anonym (Kille)
    Bamseplutt skrev 2015-11-11 09:59:04 följande:

Kia ni kan väll börja med lite rollspel, där du beskriver hur skönt påsatt du blev efter sista firmafesten t.ex. hur mycket du njöt av den välutrustade killen på marknad eller liknande. Fixar han/ni det så kan du ju låta honom välja lite sexiga underkläder till dig när du ska ut, firmans julbord kanske där du låter honom få gå hemma i ovisshet. Ta det i små steg se till att ni är på samma blad och njut av resan.

Håller med ovan. Kör lite mindfuck med honom och se hur han reagerar. Runka honom och berätta en fantasi eller påhittad historia och se hur han reagerar, kommer han eller blir han väldigt uppspelt så gillar han det.
  • Anonym (Kille)
    Anonym (AA) skrev 2015-11-14 13:09:24 följande:

Ha ha ha, denna Linda har helt rätt!

"Herrn i uniform" är en av de äckligare och mer sjuka personerna som skriver regelbundet på FL.

Man ska inte argumentera för mycket med dessa perversa avarter. De sitter mest i sina sexsekter och bekräftar deras sjuka världsbild.

Anabolamannen under nytt nick?
  • Anonym (Kille)

jag skulle gilla att som första steg: tjejen ligger och runkar mig så jag är kåt. Hon frågar hur långt hon skulle få gå med en annan kille, om jag verkligen skulle vilja att hon ligger med någon annan. När jag svarat jakande på det kan hon få säga att hon minns hur skön en viss person som hon hade sex med innan vi var tillsammans och hur hon skulle vilja uppleva det igen. Känna någon annan i sig och veta att du (killen) går igång på det. Typ så.. Runka och prata med honom tills han kommer. Du har gått halva vägen. Sått ett frö i hans hjärna. Tids nog vill han att du går hela vägen.

• Anonym (Kille)

Det låter underbart för de par som kan få in en extra man till frun/flickvännen. Att se eller höra hur hon få njuta av en annan kille och hur hon får orgasmer av honom är så läckert. Kvinnans njutning är min njutning. Tyvärr har jag inte haft stake nog att berätta för henne och jag hoppas att den gången hon frågar om eventuella fantasier att jag då törs nämna att jag vill se henne bli knullad av någon annan precis som för Swingern. :)

• Anonym (Kille)
    Anonym (Sd) skrev 2015-11-23 15:08:20 följande:

Ta tag i dina problem och sök hjälp, det du skriver är både sjukt och direkt äckligt.

För ditt eget bästa bör du inte berätta om dina fantasier för din flickvän om du vill behålla henne.

SUCK....
  • Anonym (Kille)
    Asirna skrev 2015-12-07 06:04:16 följande:

En fråga, varför vill du att sin sambo ska vara med andra?

För mig är det att hon får njuta, får ha sex med någon annan, det skulle vara sexigt att se henne njuta med någon annan. Testa något nytt! Jag skulle vilja se lite hur hon nästan skäms över hur skönt hon tycker det är med en annan kille för hon är ju egentligen min tjej. Hur hon kommer av hans kuk och inte kan göra något åt det. Hur han kommer av henne, liksom hur skön är inte min tjej då? Hur han tömmer långt inne i henne hur bra hon är på ge njutning. Att killen inte kan hålla sig utan kommer i henne. Ja, typ så tycker jag.
Svar på tråden MIn kille vill gärna att jag har sex med andra