MIn kille vill gärna att jag har sex med andra
Kia- jag delar din killes fantasi. Saken är den att jag inte berättat än för min flickvän sedan 12 år om detta. Vi är båda i mitt 30 och har två barn. Jag skulle älska om hon låg med andra och berättade för mig efteråt. Jag har heller ingen önskan av att ligga med andra tjejer utan det är att hon har sex, njuter och ger njutning till någon annan som är grejen. Jag skulle heller inte vilja att hon var med någon i bekantskapskretsen men någon random som hon tycker är attraktiv får hon gärna gå loss med. Jag litar på henne och vill hon köra oskyddat eller analt skulle det vara okej.
Jag har varit inne på cuckold men hotwife är nog mer vad jag gillar även om jag gärna varit med och tittat på medan hon knullar en annan man. Jag vet inte hur hon ställer sig till detta och därför har jag inte lyft frågan med henne dock.
Hur ställer du till det efter att ha tänkt lite? Om jag är som din kille behöver du inte vara orolig att han lämnar dig eller är otrogen. Det är tjejens njutning som ger oss njutning. Att hon skulle komma hem en kväll och berätta att hon haft sex med någon annan skulle göra att jag sköt i kalsongerna tror jag. :)