Inlägg från: Herrn i unform |Visa alla inlägg
  • Herrn i unform

MIn kille vill gärna att jag har sex med andra

Kan ju faktiskt säga att jag tillhör den kategorin som verkligen gillar när frun är med andra  (får vara och är med andra själv också), både ihop med mig och själv. 
    Det är nog bland det vackraste jag vet att se och höra henne njuta. 

Men prata igenom det många gånger, prova er fram som sagt, prata igen. Se på när andra har sex. 

Vi har helst sex med nära vänner, så vi vet vem den andra är med och att personen är trygg. Är inte riktigt trygg med att en total främling är med henne, just för att jag vill veta att hon är i trygga händer, inte att jag är svartsjuk för det har vi ingen, någon av oss.

• Herrn i unform
    Anonym (Linda) skrev 2015-11-12 12:56:47 följande:
    Ett äckel som du ska inte ens uttala dig!

Naturligtvis ska TS inte ha sex med någon annan bara för att pojkvännen har fått någon knäpp porrfilms fantasi.

Vad i mitt inlägg gjorde det ok att börja med personliga påhopp istället för att försöka visa att du kan argumentera på samma nivå?
    Eftersom du inte vågar vara annat än anonym så väntar jag mig kanske inte mer dock.

Och bara för att andra inte har samma inställning som du till sex och relationer betyder det inte att du har någon rätt att nedvärdera andra och deras livsval. 
    Om det inte är så att du gillar vad andra gör, låt bli att bry dig istället.

• Herrn i unform
    Anonym (AA) skrev 2015-11-14 13:09:24 följande:
    Ha ha ha, denna Linda har helt rätt!
    "Herrn i uniform" är en av de äckligare och mer sjuka personerna som skriver regelbundet på FL.

Man ska inte argumentera för mycket med dessa perversa avarter. De sitter mest i sina sexsekter och bekräftar deras sjuka världsbild.
    På vilket sätt är det en pervers avart? Och en sekt?
    Kan du inte möta det med sakliga argument så låt bli. Kan du inte komma med annat än personliga påhopp?

På vilket sätt är det sexsektistiskt att inte ha något emot att dela sin partner med andra och inte vara svartsjuk?
    På vilket sätt är en sjuk världsbild om två vuxna personer vill göra saker som inte du tänder på?
  • Herrn i unform
    Asirna skrev 2015-11-22 03:28:49 följande:

Läser att många tycker att en relation kan stärkas av detta.

Men ärligt talat, det är inte alla relationer som stärkes av detta utan det kan även försvaga en relation.

Även min kille fantiserar om detta så kommer jag aldrig kunna göra det, för mig skulle det kännas som om jag var otrogen, även han är okej med det. Och det skulle börja tära på förhållandet istället för att förstärka det.

Du har rätt, det är inte något som passar alla. 
    Precis som allt annat vi gör :).

Svar på tråden MIn kille vill gärna att jag har sex med andra