Varför vågar inte svenska män gå fram till tjejer på stan?
Så efter min utvärdering av denna tråd så är det så här.
Killar, sluta ta kontakt med kvinnor på stan.
Låt Utlänningar göra det.
Kvinnor gillar inte svenska män.
Så, då kan ni kvinnor som ha det så ha det. Bara så vi är klara på detta. Så slipper internet bli fyllt av sån här inkompetent gnälldiskussion.
Skaffa en sådan litet märke ni kan ha på er:
STOP! Ingen man förutom invandrar man!
STOP! Ingen man!
Så kan ni ha dom självlysande i rosa eller nån färg som syns riktigt bra så vet alla.
Så kan alla andra kvinnor som faktiskt är öppen för att träffa någon inte ha en.
Denna enorma bitterhet och cynism bland vissa individer är verkligen enorm.
Den kommer ju ifrån brist på egen ansvarshantering. Hur kan man gå igenom ett liv och vara monumentalt naiv att inte lära sig att uppfatta människor. Visst har du en empatisk nedsättning så är det ett problem, men då borde du inte vara ute och dejta i första taget.
Fatta att, dina dåliga erfarenheter av partners, är för att du själv har tillåtet det ske. Du är ansvarig för att ha tillåtit det ske. Att du inte förstod i början borde vara en stor röd skylt i ditt huvud. Hm oj, det blev inte så bra, jag kanske skall se upp med det beteendet i framtiden och försöka ta reda på detta i förhand innan jag faller pladask och hoppar i säng in till ett giftigt förhållande.
Så tänker jag, och jag har min lista av triggers som får mig att springa för livet.
Och det har lärt mig att ducka undan många farliga situationer med instabila kvinnor. Och jag har lärt mig att tidigare så attraherades jag till kvinnor som ville bli omhändertagna, inte utalat, utan det var en del av deras utstrålning. Jag kvickt tog död på det hos mig själv. Nu får jag kväljningar av kvinnor som utstrålar offer.
Är du inte en stark individ, stark i dig själv, stark mentalt så är du ett offer. Och för länge med offermentalitet leder bara till n ästa steg, patientmentalitet.
Du vill ha någon som tar hand om dig, daddar med dig som ett barn. Inte ens en person som är hjärnsvag kan bli en patient utan dom vill allt annant än att vara en patient och vara beroende av en annan.
Så har du den problematiken, så bör du omgående se till att jobba bort det.
Detta kommer från internet, från sjw och nyfeminism, de två absolut största hatgrupperna på nätet som skadar folks karriärer, hälsa och familjemedlemmar.
Som med den tändvätska som deras narrativ är, har hällt kopiösa mängder av manshat på kvinnor. Kolla fakta, kvinnor mår sämre idag än någonsin förut. Varför?
Varför tillåter kvinnor sig själva att tryckas ned? Varför lär ni inte er själva att inte trycka ned er själva?
Den här hallunicationen att män i grupp är oigenomtränglig, jag som kille kan hålla med om det. Till viss mån.
För mig så är det killar som har herrfester och sitter och grupprunkar på den svagaste länken i gänget. Som är "grabbgäng" Ett gäng är 1 som är "stark" som har det största hävdelsebehovet i gruppen, och resten extremt osäkra individer.
Som i vissa grupper av kvinnor som också är sjukt utstuderat, ledaren är den snyggaste som alla andra tjejer lyssnar på, den finns det alltid en tjock, som får alla andra att känna sig smal. En fattig och ful som får dom andra att känna sig rik och snygg.
Starka män är inte i grupp, något kvinnor kanske skall tänka lite på.
Lyssna, om du hatar män, specifikt svenska män, så är du racist. Du är inte bättre en en simpel nazi skinhead som gladligen skulle vilja sparka in huvudet på en bäbis av invandrarbakgrund.
Det är det du är med ditt manshat. Jag har hört arga kvinnor, på allvar, säga att dom vill mörda barn som föds med penis. Och det händer.
Så ta din lilla sjuka hjärna till en terapeft, och ta itu med dina hatkänslor så slipper samhället vara offer för den bomb du uppenbarligen är som person.
Detta gäller kvinnor, män och alla andra som är inte längre bor hos mamma och pappa. Klär du dig själv på morgonen, går du till ett jobb, betalar du räkningar så är du vuxen, och har ett vuxenansvar. Fram tills dess, så har du ingen tyngd i dina åsikter samt Kan du inte sköta dig, bete dig som en sund individ, och går runt med hat 24/7 är det dags att du gör nåt åt det med proffesionell hjälp.
Breivik gjorde t.ex inte det. Och du är absolut en potential kandidat med hur du tänker. Var inte som Breivik. Ta tag i dina problem.