Inlägg från: Anonym (Banarne) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Banarne)

Varför vågar inte svenska män gå fram till tjejer på stan?

Skall vara ärlig med att jag inte vågade detta under hela tonårstiden och inte efter det heller. Faktum är att jag aldrig raggat utanför krogen eller internet.

Jag vet inte varför, men det har bara kännts fel. Har tänkt att de nog inte är intresserade av mig eftersom de aldrig pratar med mig och kände att jag inte ville vara den där klängiga mannen som hänger efter och skall försöka övertyga och vara jobbig.

Så då blev det ingen flickvän innan jag träffade min nuvarande, i thailand. På den vägen är det.

Men att invandrare vågar. Svenska tjejer kanske tycker bättre om dem?

Och missförstå inte, jag har blivit grovt dissad, och prövat harva på nätet till förbannelse utan framgång, jag tror bara att svenska kvinnor inte vill ha svenska män om de inte är extremt snygga och välartade. De gillar mer långa mörka män, men utländskt påbrå.

Egentligen lika dant med thaitjejen, hon gillar mig för att jag inte är som de lokala förmågorna, och för att hon kan tjäna på att komma till sverige, och för att vara vit anses åtråvärt i thailand. Blandade barn blir ofta skådespelare mm.

• Anonym (Banarne)

Kan tillägga också att det tog mig ca 3 dagar att hitta en tjej i thailand som var villig att komma dit jag var.

Det är helt sjukt om man jämför med svensk internetdejting där man kan sitta och ruttna fan i månader, och bara få skit och skit och skit för allt man skriver.

Det har landet är sjukt, och jag är säker på att det kommer att gå under i någon typ av inbördeskrig i framtiden.

• Anonym (Banarne)

Kan tillägga också att det tog mig ca 3 dagar att hitta en tjej i thailand som var villig att komma dit jag var.

Det är helt sjukt om man jämför med svensk internetdejting där man kan sitta och ruttna fan i månader, och bara få skit och skit och skit för allt man skriver.

Det har landet är sjukt, och jag är säker på att det kommer att gå under i någon typ av inbördeskrig i framtiden.

Svar på tråden Varför vågar inte svenska män gå fram till tjejer på stan?