Inlägg från: Anonym (Blä) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blä)

Varför vågar inte svenska män gå fram till tjejer på stan?

Anonym (Svenska män) skrev 2015-11-07 15:04:40 följande:
    Varför vågar inte svenska män gå fram till tjejer på stan i affären, ica butiken, konsum, cafeterian, klädbutikerna, kiosken, biblioteken, gymmet... Alltså precis överallt i stan, varför vågar inte svenska män det?

Folk pratar hela tiden om att dom är ensamma, dom har "försökt allt" - Internet dejting & krogen har dom testat. Det är nog dom sämsta ställena att hitta en partner skulle jag tycka, på internet tar tjejerna bara dom snyggaste killarna med perfekta karriärer, krogen är det exakt samma sak, går typ 3-4 killar på 1 tjej där, ännu värre med internet dejting.

Invandrare vågar gå fram till tjejer på stan, varför vågar inte svenska män det?
    Gå INTE fram till tjejer på stan! Snälla! Det är tillräckligt många idioter som gör det redan, och när man avvisar dem ger de sig inte heller. Usch!
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Svenska män) skrev 2015-11-07 15:11:09 följande:
    Hur ofta händer det att en svensk man raggar på dig mitt i stan?
    När jag var under 25 hände det varje vecka. Urk!
  • Anonym (Blä)
    KingOfKings skrev 2015-11-09 13:42:59 följande:
    När bjuder du på något att dricka då??????

???????
    Jag har aldrig gjort det, men tackat nej flera gånger när jag blivit bjuden eftersom så många killar klagar på att de måste bjuda hela tiden. Resultatet: killen blir sur för att han inte får bjuda på en drink eller en öl.
  • Anonym (Blä)
    Tom Araya skrev 2015-11-08 18:25:18 följande:
    Jag har tre svar:

1. Allt för många tjejer/kvinnor tar illa upp av att "fel" män attraheras av dem, eller i alla fall bemöter det så.

2. Det finns blyga män, varför är det konstigt om de inte vågar ta kontakt?

3. Vänd på frågan, varför vågar inte fler tjejer/kvinnor gå fram till killar/män och ta kontakt?
    3 De är inte så intresserade och om de är intresserade vågar de inte för att a) om det visar sig att killen är knepig kan det vara väldigt svårt att bli av med honom b) om killen visar sig vara en våldtäktsman för hon höra att hon fick skylla sig själv eftersom det ju var hon som tog kontakt = hon borde ha fattat att killen skulle tro att det var fritt fram.
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Åsikt) skrev 2017-12-06 11:32:55 följande:

Vad har Invandrar tjejer för åsikter om svenska killar?

Jämställda och fina, men många får inte själva välja vem de ska bli tillsammans med.
  • Anonym (Blä)

En del invandrarmän ser alla tjejer som går på stan utan manlig eskort som horor. Det är verkligen inte positivt!

• Anonym (Blä)
    Anonym (Åsikt) skrev 2018-03-19 10:57:14 följande:
    Är det dina kompisar som sagt det. Är det inte bara att börja dejta svenskar om tjejerna vill det 
    Eh, det skulle vara livsfarligt för flera. Familjen vill att tjejerna ska gifta sig med en man som DE har utsett och att de ska vara oskulder när de gifter sig. Inte lätt att bryta sig ur detta.

Några gör det ju bevisligen, men ingen skulle byta ut en misogyn landsman mot en misogyn svensk.
  • Anonym (Blä)
    smulpaj01 skrev 2019-03-08 06:59:50 följande:
    Då gick du troligen fram till tjejer som aldrig någonsin blir raggade på. Dessa tjejer som inte lyckats med nätdejting, är osynliga på krogen och aldrig har fått en komplimang.

Därav tackade dem dig. Det var snällt av dig.
    Dessa tjejer som killar inte ser och därför tror de att alla tjejer har jättelätt att hitta nån.
Svar på tråden Varför vågar inte svenska män gå fram till tjejer på stan?