Positiva junibebisar 2016
Var på UL idag. Skulle ha varit 10+3 idag men visade sig att jag haft MA vid 8+4. Känns helt knäckande. Får hoppas att blödningarna sätter igång annars blir det med hjälp av tabletter ef helgen. Lycka till alla!
Var på UL idag. Skulle ha varit 10+3 idag men visade sig att jag haft MA vid 8+4. Känns helt knäckande. Får hoppas att blödningarna sätter igång annars blir det med hjälp av tabletter ef helgen. Lycka till alla!
Hej tjejer! Idag ska jag på julbord, hur är det nu med laxen. Kan man äta den och vad kan man äta? Kallrökt, gravid osv?
Det är i v 12+0 risken för missfall minskar kraftigt
Känner mig som världens gnälligaste., men har ständig huvudvärk och jag blir galen :( krya på er alla som är sjuka
Vilken vecka gör ni kub? Jag kommer göra mitt i vecka 14, är inte de lite sent? Eller typ 13+0 men man säger ju vecka 14?
Godmorgon! Imorgon går jag in i v 16 och här på morgonkvisten buffas de för fullt inne i magen... Såååå mysigt :)
När ska huvudvärken avta? Känns inte okej att ta alvedon varje dag.. Nä nu vill jag bara njuta och slippa känna mig som en dålig medmänniska
Bara gråter och gråter.. Vaknade imorse gick upp och kissa så kom det blod., ringt barnmorskan i all hast och hoppas hon ringer upp så fort som möjligt
Vet inte riktigt hur detta forum funkar riktigt ännu...
Men TriciaN, i vilken vecka är du i? Brukar vara vanligt att blöda lite. Men förstår din oro, jag hade nog också åkt in.
Tack för allt ert stöd! Min plantenta ligger och skaver mot livmodern därav blödningarna. Detta måste de göra uppföljning på 8v innan BF för det går inte föda så vaginalt om plantentan ligger kvar där den är nu.
Skulle vilja gå med i FB gruppen
Jag skulle också vilja gå med i fb gruppen!
Hur gör jag? :)
Har gjort en grupp, så ni som vill med på fejjan, skicka ett PM till mig här :)