-
Ja, så är det verkligen😀Eurydike skrev 2024-04-17 22:16:00 följande:Jag gillar tanken om att alla människor har en berättelse att berätta, för så är det ju verkligen 🤔
-
Det håller jag med om man vill ha olika perspektivfultextad användarhandbok skrev 2024-04-19 17:38:33 följande:Jag tyckte att den var bra och intressant, även fast jag inte delar hans synsätt eller håller med om de teorier som lades fram i boken. Man ska inte bara läsa sådant som man håller med om, då får man ju inte riktigt prova sina egna idéer och får inte lika mycket perspektiv heller.
-
Absolut just såfultextad användarhandbok skrev 2024-04-21 17:10:12 följande:Just så, och så kanske man kan testa egna idéers bärighet i viss mån.
-
Läst Ingen du älskar kan dö av Anna Platt. Tre människors livsöden som knyts ihop på slutet, bra, spännande och berörande
-
Läser Rötter av blod av Lina Arvidsson, spänningsroman. Ingen deckare, den är spännande och intressant. En hemvändarbok med hemligheter och bra miljöbeskrivningar.
Har läst hennes 3 tidigare böcker, tycker att alla är mycket bra -
Boken var mycket bra😀Nandez skrev 2024-04-26 19:20:10 följande:
Läser Rötter av blod av Lina Arvidsson, spänningsroman. Ingen deckare, den är spännande och intressant. En hemvändarbok med hemligheter och bra miljöbeskrivningar.
Har läst hennes 3 tidigare böcker, tycker att alla är mycket bra
-
Läst Tukta av Helen Wigh, en historisk roman i Värmlandsmiljö. Pendlar mellan 1890 och 1950
-
Läst ett par deckare av Max Seeck som var bra. Händelserika och många oväntade vändningar
Läser just nu Syndabarn av Ulrika Rolfsdotter, kriminalroman om barns utsatthet, skuld och förlängda trauman -
Oj, svårt att välja 1 men just nu måste jag säga Folk som sår i snö av Tina Harnesk😀Eurydike skrev 2024-05-10 19:20:46 följande:Vad kul! Vilken är den bästa boken du läst? 😃
-
Den bästa bok du läst?Eurydike skrev 2024-05-10 19:20:46 följande:Vad kul! Vilken är den bästa boken du läst? 😃