Inlägg från: Mortiscia80 |Visa alla inlägg
  • Mortiscia80

Vad läser ni just nu?

En roman från Harlequin, Dikt och verklighet tror jag den heter. Inte så spännande men den är snart slut ändå.

• Mortiscia80

Klar! Nu ska jag läsa Julianne Donaldsons första bok, Edenbrooke. Har redan läst Blackmoore och hon verkar hålla bra kvalitet så den här ser jag fram emot.

• Mortiscia80
    Nandez skrev 2020-03-23 16:41:02 följande:
    Spännande
    Ja! Och man märker verkligen kvalitetsskillnaden mot Harlequin när man läser två romantiska böcker så här tätt inpå! Den jag läser nu är bra men jag föredrar hennes andra bok ändå, den kan jag tänka mig att läsa om inom kort faktiskt.
  • Mortiscia80

Fortfarande samma som sist x) Den har blivit lite segare nu men fortfarande helt ok :) Mindre än 100 sidor kvar.

• Mortiscia80

Jungfrutronen av Sue Monk Kidd, har just påbörjat. Den handlar om den uttråkad hemmafru som blir kär i en blivande munk.

• Mortiscia80

Miniatyrmakaren - den är jättebra! :) Lite märklig, det tog ett tag att vänja sig vid alla frågetecken som man inte får förklarade, en del får man svar till långt senare men för det mesta inte som det verkar just nu. Jag har ungefär en femtedel kvar.

• Mortiscia80

Den glömda trädgården av Kate Morton. Drama som utspelar sig i flera tidsepoker parallellt, både i Australien och England. Det verkar kretsa kring främst tre kvinnors liv och hur de är knutna till varandra. Hittills ganska spännande. Kate Morton skriver kvalitativt.

• Mortiscia80
    Nandez skrev 2020-11-10 21:21:14 följande:
    Spännande
    Ja jag tror den blir bra! :) Bra takt än så länge.
Svar på tråden Vad läser ni just nu?