Vad läser ni just nu?
En roman från Harlequin, Dikt och verklighet tror jag den heter. Inte så spännande men den är snart slut ändå.
En roman från Harlequin, Dikt och verklighet tror jag den heter. Inte så spännande men den är snart slut ändå.
Klar! Nu ska jag läsa Julianne Donaldsons första bok, Edenbrooke. Har redan läst Blackmoore och hon verkar hålla bra kvalitet så den här ser jag fram emot.
En annan sanning av Nicola Cornick. Verkar lovande!
Fortfarande samma som sist x) Den har blivit lite segare nu men fortfarande helt ok :) Mindre än 100 sidor kvar.
Jungfrutronen av Sue Monk Kidd, har just påbörjat. Den handlar om den uttråkad hemmafru som blir kär i en blivande munk.
Miniatyrmakaren - den är jättebra! :) Lite märklig, det tog ett tag att vänja sig vid alla frågetecken som man inte får förklarade, en del får man svar till långt senare men för det mesta inte som det verkar just nu. Jag har ungefär en femtedel kvar.
Den glömda trädgården av Kate Morton. Drama som utspelar sig i flera tidsepoker parallellt, både i Australien och England. Det verkar kretsa kring främst tre kvinnors liv och hur de är knutna till varandra. Hittills ganska spännande. Kate Morton skriver kvalitativt.