BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Grattis till alla jul-plus :) Härligt. Hoppas det tar sig för oss andra också snart :). Tror jag har bim 30 december och tänkte vänta till att testa då om inte mens kommit.
God Jul :)
Usch blir nojig nu har som mensvärk... Men ska ta ett digitalt imorgon så ja får de svart på vitt
Nu vågar jag tro på det !! Jag väntar en sen augustibebis.. jag är så lycklig..
Imorgon tar jag cb digital och ger till min kille i julklapp, han vet inte om nått än :P
God Jul allesammans. . Grattis till alla pluss och ni som inte lyckades så håller jag tummarna för att januari är eran månad ! <3
Godmorgon tjejer.
Har bim på lördag och har testat varje dag sen i måndags och då har de varit tok blankt men idag så dyker de upp ett väldigt svagt streck. Jättesvårt att få bild på de pga plastglaset som sitter. För de missvisar de ja ser i verkligheten på bilden. Så ändrade färgen för att ni skulle se lite av de ja ser.
Så va tror ni?
Yaaay! Sa ju det, raring!!!!
Kan du inte lägga upp bild?
Imorgon tar jag cb digital och ger till min kille i julklapp, han vet inte om nått än :P
God Jul allesammans. . Grattis till alla pluss och ni som inte lyckades så håller jag tummarna för att januari är eran månad ! <3
Köpte ett CL-digital så nu känner jag mig helt säker! Vilken julklapp !!!!!!
Två års försök har äntligen lönat sig och Enya ska bli storasyster!
Om alla siffror och uträkningar stämmer är jag i v 4+2.
Nu kom det ytterligare lite rosa på pappret när jag var på toan, så mensen är väl på ingång här. Dock kände jag lite försiktigt på tappen som brukar bli mjuk o öppen när mensen kommer men den satt väldigt långt upp och var hård och helt stängd?