• pannkakan87

BIM-DECEMBER

Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Plus

Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!! Baby
  • Svar på tråden BIM-DECEMBER
  • Angel in sight

Grattis till alla jul-plus :) Härligt. Hoppas det tar sig för oss andra också snart :). Tror jag har bim 30 december och tänkte vänta till att testa då om inte mens kommit. 

God Jul :)

• Sajocawa
    Längtan efter nr 4 skrev 2015-12-24 08:37:45 följande:

Usch blir nojig nu har som mensvärk... Men ska ta ett digitalt imorgon så ja får de svart på vitt

Mensvärk = växtvärk. Livmodern börjar växa direkt och det känns, det lovar jag! :)
  • Crazy catlady

Nu vågar jag tro på det !! Jag väntar en sen augustibebis.. jag är så lycklig..

Imorgon tar jag cb digital och ger till min kille i julklapp, han vet inte om nått än :P

God Jul allesammans. . Grattis till alla pluss och ni som inte lyckades så håller jag tummarna för att januari är eran månad ! <3

• OliviaO
    Längtan efter nr 4 skrev 2015-12-24 04:27:13 följande:

Godmorgon tjejer.

Har bim på lördag och har testat varje dag sen i måndags och då har de varit tok blankt men idag så dyker de upp ett väldigt svagt streck. Jättesvårt att få bild på de pga plastglaset som sitter. För de missvisar de ja ser i verkligheten på bilden. Så ändrade färgen för att ni skulle se lite av de ja ser.

Så va tror ni?

Jag ser också ett streck!
  • Jennska
    Symetrical skrev 2015-12-24 09:26:48 följande:

Yaaay! Sa ju det, raring!!!!

Kan du inte lägga upp bild?

Tog aldrig nån bild på det tyvärr. Slog in det som juklapp och sprang upp till sambon :D men plusset kom iaf efter ca en min :)
  • OliviaO
    Crazy catlady skrev 2015-12-24 10:00:57 följande:

Imorgon tar jag cb digital och ger till min kille i julklapp, han vet inte om nått än :P

God Jul allesammans. . Grattis till alla pluss och ni som inte lyckades så håller jag tummarna för att januari är eran månad ! <3

Grattis :D !! 
  • Symetrical
    Crazy catlady skrev 2015-12-24 10:00:57 följande:

Stort grattis (igen!) och god jul!

När blir bf då?
  • väntan2b

Köpte ett CL-digital så nu känner jag mig helt säker! Vilken julklapp !!!!!!

Två års försök har äntligen lönat sig och Enya ska bli storasyster!

Om alla siffror och uträkningar stämmer är jag i v 4+2.

• ensamärstark

Nu kom det ytterligare lite rosa på pappret när jag var på toan, så mensen är väl på ingång här. Dock kände jag lite försiktigt på tappen som brukar bli mjuk o öppen när mensen kommer men den satt väldigt långt upp och var hård och helt stängd?