Pafor22 skrev 2015-12-11 17:45:31 följande:
Förlåt, men det är ju inte så trevligt att skriva att det är ett gott tecken på att bebisen mår bra för att brösten ömmar och man mår illa..
Graviditetstecken är HELT individuella! En del mår jättedåligt och en del inte.. Så enkelt är det.
Det här är väl en grupp för att peppa varandra och Inte för att skapa oro hos dom som kanske inte mår illa eller har ömma bröst!
Man kanske bara kan tänka på vad och hur man skriver det för att jag tror att många känner onödig oro för dessa inlägg.
Självklart hoppas jag att allas graviditeter håller och blir härliga små bebisar :)
Men jag skrev ju bara vad vår bm sa till oss, och fick det bekräftat av en annan här i gruppen.
Illamående och ömma bröst är bara två av många graviditetstecken, lika som det kan vara ett graviditetstecken att inte alls må dåligt utan känna sig i topp form.... Jag tolkar det som att alla graviditetssymtom är bra och tyder på en hälsosam graviditet...
Hoppas att ingen blev orolig av mitt inlägg, ville bara skriva vad min bm sa om mina symtom för det kanske känns lättare för någon att utstå de symtom de har om de fått höra det.... För mig hjälper det lite i alla fall! :)
Ha det bra, Gud med er alla!