BF juli 2016
Jag e oxå gravid:) vecka 11, BF 4 juli! Tredje barnet. Har aldrig haft missfall och är sjukt orolig att det är min tur nu. Har knappt hört om någon med tre barn och inget missfall.
Jag e oxå gravid:) vecka 11, BF 4 juli! Tredje barnet. Har aldrig haft missfall och är sjukt orolig att det är min tur nu. Har knappt hört om någon med tre barn och inget missfall.
Mehe... Jag skoja bara, jag är i vecka 10, 9+6 ska de vara!
Har du stödstrumpor? De har räddat mig tidigare graviditeter!
Var på rul igår. Var på ultraljudsbarnmorskorna i Liljeholmen, riktigt besvikna på bemötandet, å stämningen i väntrummet var som att vi var på ett bårhus. Men, bebisen fanns i magen (första ul) å den mådde super. Ville inte riktigt synas på ultraljudet, men de kunde se de dom behövde. Blev bakflyttad 4 dagar till 8 juli. Men den stora chocken var att det var en lillebror. Har två tjejer sen tidigare och är tre systrar själv och bara tjejkusiner, å nu kommer HAN!! låter säker märkligt men vi var verkligen i chock igår. Nu börjar det sjunka in. Längtar tills han kommer!
Tråkigt å höra men EXAKT samma är min erfarenhet. Va så nöjd för 3,5 år sedan nu kändes det bara stressigt och inte alls trevligt...
Ja precis. Där va jag.. Men du va nöjd och vill ändå byta nästa gång eller läste jag tokigt nu?
Vilken fin liten. Jag ska bli igångsatt pga tidigare stora barn. Har precis fått ett förlossningsrum och väntar på att läkaren ska komma. Min tapp är inte mogen ännu så vi räknar med att detta ska ta tid. Men skönt att äntligen vara här!