BF juli 2016
Jag hoppas gärna in här! Jag och sambon har nu plussat och enligt mina uträkningar har jag bf 27 juli! Lycklig <3
Jag hoppas gärna in här! Jag och sambon har nu plussat och enligt mina uträkningar har jag bf 27 juli! Lycklig <3
Skurat huset från golv till tak nästan. Vill inte ha magsjuka nu när vi äntligen fått ett plus.
Beräknad bf är den 27 juli om jag räknat rätt. Ska till bm den 16 dec på inskrivning.
Berättade för våra föräldrar i helgen ganska direkt när vi fick ett plus för att ha deras stöd om något skulle hända. Eller som man kan fråga om lite råd eller efter erfarenheter.
Min pappa var nog den som blev gladast. Lite oväntat, men kul :)
Har ni berättat för någon? När tänker ni berätta?
Detta låter säkert knäppt men enda sedan dagarna runt om kring när jag plussa (2 veckor sedan) har jag varit rosig om kinderna. Alltså dag in dag ut. Ser ut som att jag har konstant feber. Är det någon mer som blivit rosig om kinderna i samband med graviditet? Är de vanligt? Kan de bero på att man har höjd temperatur när man e gravid?
Fick bästa julklappen imorse! Tog fram min clearblue doppler och fick för första gången höra bebis lilla hjärta slå! :)