Inlägg från: MammaMia91 |Visa alla inlägg
  • MammaMia91

BF juli 2016

Hej jag hoppar gärna in i denna gruppen, jag plussade i måndags. Denna graviditet är helt oplanerad men så välkommen. I maj fick vi vårt andra barn så detta blir tätt. Hon blir 6 månader den 26 november. Har en dotter till på 4,5 år också. Bf den 23/7 om detta går som det ska. Är i 4+2 idag.

• MammaMia91

Jag har skapat en hemlig fb grupp för oss med bf i juli, den är självklart hemlig vilket innebär att INGET syns i ditt tidsflöde, ingen kan se att gruppen finns, det går inte ens att söka på den. Skicka era melj i pm så lägger jag till er :)

Ses i fb- gruppen :)

• MammaMia91

uppdaterar er om att jag har en facebook grupp som är hemlig, man kan inte se någonstans att den finns, den är så hemlig att den inte ens går att söka på. skicka pm med mejladress så bjuder jag in er :)

• MammaMia91
    hangonasec skrev 2015-11-25 19:13:35 följande:
    puff :) BF Juli/Aug 2016
    Varför plockade du bort mig från gruppen? är det för att jag har en egen fb grupp? personligen tycker jag bara det är kul att va med i fler grupper, många fler att dela erfarenheter med. löjligt att plocka bort mig. är du rädd för att folk ska gå ur din grupp eller? Och innan man tar bort något tycker jag att man skickar och skriver varför, fult att bara sparka ut någon.
  • MammaMia91
    Anonym (Ettan) skrev 2015-11-29 13:41:31 följande:

Jag ska på inskrivning den 16 dec och måste komma senare till jobbet den dagen. Skjuts nu filurar jag på vad jag ska säga till chefen? Vad sa ni eller kommer säga. Eller för den delen skulle sagt? Är i v 8 då.

Säg att du ska till tandläkaren eller något :)
  • MammaMia91

Jag har en grupp som är hemlig, det syns inte någonstans att den finns. Bara skicka iväg ett meddelande här med din mejl adress så skickar jag en inbjudan.

Vill till lägga att det andra gruppen som finns va jag med i och som många andra blev jag utslängd, just saying. 

• MammaMia91
    Hallonen skrev 2015-12-04 18:07:13 följande:
    Jag vet inte hur man skickar PM? Är inne på mobilen kanske är därför?
    Tryck på mitt nickname så borde det stå ganska tydlgt på sidan, "skicka meddelande"
  • MammaMia91

Påminner alla nya om min fb grupp :), den är hemlig, syns inte för någon än dig själv att den finns när du gått med. Skicka mejl i privat meddelande så skickar jag en inbjudan :)
    OBS I MIN GRUPP BLIR MAN INTE UTSPARKAD SOM MAN BLIR I VISSA ANDRA

• MammaMia91
    Fridilutten skrev 2015-12-19 19:48:27 följande:

Hej! Ny här!

Idag åkte vi in akut 10+5 då jag hade väldigt ont i ryggen och blödningar.

Allt visade sig vara bra, mest chockartat var att det var två och inte en.

Så chockad men också väldigt glad. Första graviditeten för oss!

Wow dubbelt grattis till er :)
  • MammaMia91

Jag har en fb grupp för bf juli 16 där vi redan är några stycken, gruppen är hemlig. Bara att skicka mejladress till mig i pm här så bjuder jag in :)

• MammaMia91
    skiz skrev 2015-12-21 18:02:19 följande:

Ny fb grupp låter bra enligt, den som startas tidigare är nog väldigt full vid detta lag så kan vara skönt med en lite mindre grupp enligt mig :)

I min fb grupp är vi 15 stycken så några till skadar inte :)
  • MammaMia91
    wishforbabysobad skrev 2015-12-23 12:13:31 följande:

Hej! Finns det någon Facebook grupp som man kan få gå med i? :)

Jag har en hemlig facebook grupp, skicka din mejladress så skickar jag inbjudan :)
  • MammaMia91

Hej jag måste tyvärr meddela att jag inte kan ta in fler medlemmar i min fb grupp, jag har försökt med 3 st och det går inte med någon av dem, jag har kollat runt på inställningarna men kan inte hitta något fel. Så någon annan får fixa en ny grupp.

• MammaMia91

vi i fb gruppen har pratat lite och bestämt att vi lägger till en admin till som får prova lägga till, så skicka mejladress till skiz så försöker hon lägga till er istället :)

Svar på tråden BF juli 2016