Inlägg från: tjejenA |Visa alla inlägg
  • tjejenA

BF juli 2016

mmeli skrev 2015-11-12 19:55:52 följande:

Hej på er! Jag plussade i söndags! Är så otroligt lycklig men samtidigt väldigt rädd för missfall. Detta är mitt första plus efter totalt två års försökande. Bf är 17 juli :)

jag har väldigt mycket typ mensvärk? Någon mer som har det? Är det normalt? :s

Jag plussade för 2 veckor sen för första gången. Skulle börjat ivf när mensen kom men den kom aldrig. Vi har också försökt i 2 år och trodde aldrig det skulle gå. Förstår din rädsla...är också rädd. Och när man inte känner av symptom osv. Jag har i princip bara haft svullen mage och jätte ont i brösten...som innan mens. Fast brösten gör mer ont nu. Mensvärk är normalt när man är gravid
  • tjejenA
    Lucy Cat skrev 2015-11-25 07:49:34 följande:

Är det någon mer än jag som sover dåligt? Jag är supertrött på dagarna och längtar till sovtiden. Sen drömmer jag så verkliga drömmar och vaknar tre-fyra gånger varje natt. Jag vill tro att det är graviditeten som gör det..

Jag sover jätte bra...fast jag drömmer typ hela tiden och vaknar en gång per natt av att jag måste kissa. Drömmarna är så verkliga att jag till och med är arg på sambon när jag vaknar för att han var elak mot mig i drömmen.
  • tjejenA

[quote=76045310][quote-nick]Anonym (Ettan) skrev 2015-11-25 16:49:26 följande:[/quote-nick]Tack. Ska kolla där. Trodde inte riktigt att det skulle komma så tydliga symtom så tidigt. Jag vet att det kan det. Men tänkte att det gäller inte mig

Jag har haft ont i brösten 2 veckor innan mens som alltid och värre blev det. Ända fram till v.8 men nu har det avtagit...dom är fortfarande större men inte att det gör så ont att man vill skrika när man tar sv bhn

Svar på tråden BF juli 2016