Inlägg från: hangonasec |Visa alla inlägg
  • hangonasec

BF juli 2016

Hej alla! Plussade precis :) Bf 29 juli, andra barnet. Vi har en dotter född mars -13 och har försökt i ca 4 månader.

• hangonasec
    hangonasec skrev 2015-11-23 17:45:55 följande:

Hej alla! Plussade precis :) Bf 29 juli, andra barnet. Vi har en dotter född mars -13 och har försökt i ca 4 månader.

Glömde ju min bild! Hade BIM idag och kunde inte hålla mig från att testa :)
  • hangonasec
    emilianna skrev 2015-11-25 12:10:05 följande:

Hoppar in här, plussade den 5 november och är i vecka 8 nu, första barnet :) mår jävligt illa nu sen vecka 7, usch

Har du testat Postafen? Receptfritt mot illamående när man är gravid, finns på apoteket/apotea
  • hangonasec
    Millavanilla skrev 2015-11-25 19:34:24 följande:
    Vill gärna gå med i fb-gruppen. Men den är sluten står det. Är det ingen som kan se det då? Är med i en annan grupp som jag vet ingen annan kan se. Men den är hemlig står det. Vill ju inte outa mig än. ;)
    Den är sluten men det är enkelt löst :) Om ni vill dölja vilka grupper som ni är med i oavsett om den är sluten eller inte så gå till er profil. Under Mer så klickar ni på hantera avsnitt för att bestämma vilka funktioner som syns för era vänner. Klicka bort Grupper så kan ingen se att ni är med här. välkommen!
Svar på tråden BF juli 2016